حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
امام جمعه موقت سنندج:

کردستانی‌ها مردمی وطن‌دوست و حافظ دین و خاک هستند

  • کد خبر : 33264
  • 31 فروردین 1403 - 13:10
کردستانی‌ها مردمی وطن‌دوست و حافظ دین و خاک هستند
خطیب نماز جمعه سنندج گفت: مردمان کردستان مردمی وطن‌دوست و حافظ دین و خاک هستند و ما همواره در کنار نیروهای مسلح بوده و در صورت نیاز، از هیچ تلاشی برای حراست از مرزها و خاک کشور، فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، ماموستا سید محسن حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان سنندج در سخنانی اظهار داشت: اسرائیل غاصب مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون کشید؛ اما قدرت جمهوری اسلامی ایران در حمله به این منطقه نشان از قدرت دفاعی کشور ماست که ابهت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را بعد از ۵۰ سال در جهان شکاند.

امام جمعه موقت سنندج افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی با انتقام خاک و پرچم به حساس‌ترین جایی زد که حتی دشمنان ایران به‌وسیله امپراطورهای رسانه‌ای نتوانستند آن را توجیه کنند؛ لذا این موفقیتی بزرگ در جهان است.

 وی گفت: در آیین مقدس اسلام جنگ خوب نیست؛ اما دفاع از خاک، پرچم و مظلوم همیشه مقدس بوده است و امروز قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر تمام دنیا اثبات شده است.

 ماموستا حسینی ادامه داد: حب وطن داشته است و دوست‌داشتن سرزمین از پیامبر اکرم برای ما رسیده است و این یک حقیقت بزرگ است،

ماموستا حسینی ادامه داد: نظام اسلامی همیشه در حالت تدافعی بوده و هست هیچگاه آغاز کننده جنگ نبوده اما از خود با تمام توان دفاع خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه مردم کُرد این نظام و انقلاب را می‌خواهند و همانند پیامبر اکرم (ص) مردمی وطن‌دوست و همیشه در صحنه هستند مردمان کردستان مردمانی وطن‌دوست هستند و دین و خاکشان برایشان مقدس است.

ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: امروز ما مردم کردستان همانند سایر عزیزان کشورمان با توان دفاع در کنار نیروهای مسلح خواهیم بود و از وطنمان دفاع خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم که هیچ ظالمی در مورد سرزمین ما بحث کند؛ چون هیچ کشوری نمی‌تواند در مقابل ایران قد علم کند.

 انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33264
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.