حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
هادی ساعی در گفتگو با کُردتودی؛

وقتی قهرمان جهان خود را بدهکار سردار دلها می‌داند

  • کد خبر : 26095
  • 12 دی 1402 - 17:54
وقتی قهرمان جهان خود را بدهکار سردار دلها می‌داند
رئیس فدراسیون تکواندوی کشور گفت: مدال‌آوری در ورزش یک افتخار است اما افتخار واقعی از آن کسی بود که قهرمان دل‌ها شد و تمامی قهرمانان ایران خود را بدهکار این شهید بزرگوار می‌دانند.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندوی کشور در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: این روزها صحبت از شخصیتی است که قهرمان دل‌ها است.

وی افزود: مدال‌آوری در ورزش یک افتخار است اما افتخار واقعی ازآن کسی بود که قهرمان دل‌ها شد و آن کس، کسی نبود جز شهید حاج قاسم سلیمانی که قهرمان دل‌های تمام مسلمانان جهان شد.

ساعی در ادامه بیان داشت: این افتخار بزرگی برای ما بود که در کنار شهید سلیمانی دو تن از شهدای گران قدر از ورزش تکواندو به نام شهید زمانی نیا و شهید مظفری‌نیا که از تکواندوکاران نامی کشور بودند که سعادت شهادت با شهید سلیمانی را ازآن خود کنند که این دو شهید از افتخارات خانه تکواندوی ایران محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بنده به عنوان یک ورزشکار افتخارات زیادی را کسب کرده‌ام که هیچ کدام به اندازه یکی از رشادتهای  سرداران قهرمان ما نبود افزود:ما به تمام شهدای این انقلاب بدهکارهستیم و امیدوارم یک روز بتوانیم با ادامه دادن راه آنها نسبت به این عزیزان ادای دین کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندوی کشور عنوان داشت: ما در خانواده تکواندو ۵۵۰شهید داریم که هر کدام از این شهدا برای ورزشکاران ما الگو هستند که تمام مسابقات را به نام و یاد این شهدا مزین می‌کنیم و هر ساله در استان های مختلف با برگزاری یادواره نام و یاد و خاطره این شهدا را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26095
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.