حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

هلال احمر کردستان به بیش از ۴۴ هزار  حادثه دیده خدمات ارائه کرد

  • کد خبر : 9551
  • 04 اردیبهشت 1402 - 10:07
هلال احمر کردستان به بیش از ۴۴ هزار  حادثه دیده خدمات ارائه کرد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: امدادگران این جمعیت سال گذشته به بیش از ۴۴ هزار نفر در مناطق مختلف استان خدمات ارائه کردند.

پیام جلالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری کُردتودی، اظهار داشت: در سال گذشته، تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر کردستان در ۴۷۳ عملیات حضور داشتند که از این تعداد هزار و ۲۰۷ مورد حوادث جاده ای، ۶ هزار و ۲۲۲ مورد برف و کولاک و ۳۵ هزار و ۲۷۵ مورر خدمات مناسبتی بود.

وی تعداد خدمات ارائه شده در حوادث کوهستان را ۲۸ مورد اعلام کرد و یادآور شد: پارسال هزار و ۵۰۰ نفر در وقایع مربوط به زلزله و ۳۱۴ نفر در سیل و آبگرفتگی از امدادرسانی این جمعیت بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان تعداد کل حوادث به وقوع پیوسته را ۴۷۳ مورد برشمرد و ادامه داد: سال گذشته، ۳۱ هزار و ۹۶۳ نفر در پایگاه‌های این جمعیت اسکان داده شدند که از این تعداد یک هزار و ۴۴۰ نفر گرفتار در برف و کولاک و ۳۰ هزار و ۴۹۷ نفر در مناسبت های مختلف مانند اربعین حسینی و عید فطر اسکان یافتند.

جلالی با بیان اینکه ۳۶۷ بسته غذایی در بین هموطنان اسکان یافته توزیع شده است، افزود: در حوادث سال گذشته، ۲۲۲ نفر نجات یافتند که از این تعداد ۱۹۲ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۳۰ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی اظهار کرد: در عملیات انجام شده طی سال گذشته، ۴۱۱ دستگاه آمبولانس، ۶۷۰ تیم عملیاتی و ۲ هزار و ۳۱۷ نفر امدادگر و نجاتگر به صحنه حوادث اعزام شدند همچنین ۱۴۹ مورد عملیات رهاسازی توسط این جمعیت صورت گرفت و ۳ عملیات اطفا حریق هم انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند و در جهت سلامتی و کمک رسانی به هموطنان گام بر می‌دارند و در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با اطلاع به ۱۱۲ تیم های امدادی جهت ارائه خدمات در کمترین زمان به محل اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9551
  • ارسال توسط : گ ظ

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.