حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

نبود امکانات رفاهی اولیه برای ساکنان «شهرک شافعیه» دهگلان / حضور کم رنگ شهرداری در این شهرک!

  • کد خبر : 2101
  • 02 آبان 1401 - 8:35
نبود امکانات رفاهی اولیه برای ساکنان «شهرک شافعیه» دهگلان / حضور کم رنگ شهرداری در این شهرک!
اگر تنها یک‌بار به شهرک شافعیه دهگلان که یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های این شهرستان است سری بزنید، کوچه‌ها و خیابان‌های خاکی را به وضوح مشاهده خواهید کرد، تماس‌های مکرر ساکنین محله شهرک شافعیه مبنی بر کم‌کاری شهرداری در این محدوده، خبرنگاران ما را بر آن داشت که به این شهرک سر بزنند که با منظره ناخوشایندی مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، اگر تنها یک‌بار به شهرک شافعیه دهگلان که یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های این شهرستان است سری بزنید، کوچه‌ها و خیابان‌های خاکی را به وضوح مشاهده خواهید کرد.

تماس‌های مکرر ساکنین محله شهرک شافعیه مبنی بر کم‌کاری شهرداری در این محدوده، خبرنگاران ما را بر آن داشت که به این شهرک سر بزنند که با منظره ناخوشایندی مواجه شدند.

پای درددل ساکنان این شهرک در مورد اوضاع خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر نشستیم که همه به‌طور مشترک از عدم رسیدگی به ساماندهی، خاکی‌بودن و آسفالت نکردن، کنده‌کاری‌ها و رهاشدگی بسیاری از خیابان‌ها و کوچه‌ها گله‌مند بودند.

احمدی از ساکنان کوچه قانع ۱ در رابطه با این موضوع گفت: متأسفانه شهرک شافعیه و کوچه های قانع ۱ تا ۴ آسفالت سازی محلات انجام نشده و جاهایی هم که آسفالت انجام داده شده شهرداری تازه به فکر جدول کشی کوچه ها افتادند، در نتیجه دوباره کوچه ها را بهم ریخته و مشغول به جدول کشی وسط کوچه ها شده و آسفالت میکنند.

وی افزود : در این فصل از سال که بارندگی در حال شروع شدنه ، شهرداری نباید به فکر بهم ریختن کوچه و خیابان ها و باعث مختل شدن کار ساکنان شود ، بخاطر همین مسئله راه های ارتباطی رو بستن و امکان تردد وسیله نقلیه به کوچه ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: در شهرک شافعیه متأسفانه با مشکل اینترنت روبه رو هستیم و کسی هم پاسخگو نیست، از چند ماه پیش درخواست دادیم که به مسئله اینترنت این شهرک رسیدگی شود و قول هایی هم داده شده اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است و همچنان در انتظار هستیم.

 

یکی دیگر از شهروندان این محله ضمن گلایه از نبود شهربازی و پارکی درون محله برای بچه های این محلات افزود: شهرک شافعیه فاقد پارک یا مکان تفریحی برای بازی بچه هاست و متاسفانه باید به تنها پارک شهرستان دهگلان که از این مسیر هم خیلی دور است مراجعه کنند.

در طی ماه های اخیر شاهد فعالیت های بی وقفه و فراوان شهرداری شهرستان بوده ایم و امیدواریم شهرداری در مسئله زیباسازی شهر در راستای امیدآفرینی جامعه و جوان سازی شهرستان گامی مثبت و بزرگ بردارد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2101
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.