حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان عنوان کرد:

نامه طولانی کودکان و نوجوانان کردستانی به امام حسین(ع)

  • کد خبر : 16420
  • 14 شهریور 1402 - 9:39
نامه طولانی کودکان و نوجوانان کردستانی به امام حسین(ع)
میهمانان کوچک امام حسین( ع) در موکب کانون پرورش فکری استان کردستان در مرز باشماق مریوان، اندیشه‌ها و احساساتشان را در قالب یک نامه طولانی به امام حسین (ع) نوشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهمانان کوچک امام حسین (ع) که رهسپار سفر معنوی اربعین بودند، قلم به دست گرفتند و هر کدام در قالب چند جمله از احساسات خودشان در تجربه پیاده روی اربعین برای امام حسین (ع) نامه نوشتند.

حمیدرضا گوهری افزود: نوشتن طولانی‌ترین نامه برای امام حسین (ع) که به همت مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان کردستان برگزار شد، بزرگترها را هم به نوشتن وا داشت که با کودکانشان همراهی کنند و آن ها هم در جملاتی مکنونات قلبی خود را در این نامه طولانی مکتوب کردند.

وی اضافه کرد: دعوت به نوشتن کودکان و نوجوانان، تجربه این سفر معنوی را در ذهن و فکر کودکان و نوجوانان ماندگار می کند و کنکاش آن‌ها برای پیدا کردن بهترین واژه‌ها در نوشتن نامه، نشان از ارادت و عشق کودکان و نوجوانان به امام حسین (ع) دارد.

نامه طولانی کودکان و نوجوانان کردستانی به امام حسین(ع)

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان، مهمانان کوچک امام حسین(ع) با به اشتراک گذاشتن احساساتشان در این نامه طولانی به دیگر دوستانشان که این نامه را می خوانند، فرصت تجربه مشترک سفر اربعین را می دهند و تاریخ این روزهایشان را ثبت می‌کنند.

به گفته وی، این نامه علاوه بر حفظ و نگهداری برای تکمیل توسط زائران کودک و نوجوان در سال های آینده در محل مجتمع فرهنگی هنری سنندج نصب خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16420
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.