حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
سرپرست معاونت سوادآموزی کردستان:

مهلت پالایش اطلاعات سوادآموزان تا پایان تیرماه تمدید شده است/ کلاس‌گذاری آموزش‌دهندگان فعال قطعی است

  • کد خبر : 12148
  • 21 خرداد 1402 - 11:03
مهلت پالایش اطلاعات سوادآموزان تا پایان تیرماه تمدید شده است/ کلاس‌گذاری آموزش‌دهندگان فعال قطعی است
سرپرست معاونت سوادآموزی کردستان با بیان اینکه مهلت پالایش اطلاعات سوادآموزان تا پایان تیرماه تمدید شده است، گفت: افراد آموزش دهنده که حداقل 60 امتیاز را در سامانه نهضت سواداموزی کسب کنند، به طور قطعی کلاس‌گذاری خواهند داشت.

گلبهار خسروی امروز و در اولین جلسه شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، با بیان اینکه یکی از برنامه های نهضت سواد آموزی بکارگیری آموزش دهندگان غیر فعال است، گفت: ما به شهرستان‌ها و مناطق مختلف استاندر این خصوص اطلاع رسانی کرده‌ایم و افرادی که دارای سابقه همکاری با نهضت سواد آموزی بوده‌اند و دارای مدرک فوق‌دیپلم به بالاتر هستند و افراد آموزش دیده آنها نیز نمره قبولی کسب کرده اند، وارد مرحله پالایش سوادآموزان شده‌اند.

وی افزود: این افراد ابتدا مدارک خود را در سامانه سوادآموزی بارگذاری می‌کنند و یک لیست ۵۰ نفره به این افراد داده خواهد شد که باید مورد پالایش قرار گیرند و آموزش‌دهنده‌ها باید این افراد را پالایش و اطلاعات انها را جمع‌آوری نمایند.

سرپرست معاونت سوادآموزی کردستان ادامه داد: مدارک و مستندات در سامانه سوادآموزی بارگذاری می‌شود که باید مورد تایید شهرستان و استان قرار گیرد و در مرحله سوم با تایید سازمان باید حداقل فرد آموزش‌دهنده دارای ۶۰ امتیاز باشد تا بتواند با همین افراد بی‌سواد که خود شناسایی کرده است، کلاس گذاری اولیه را تشکیل دهد.

وی با بیان اینکه مهلت پالایش سوادآموزان تا پایان تیرماه تمدید شده است، بیان داشت: پس از پالایش، کلاس گذاری انجام می‌شود و این افراد به عنوان آموزش دهنده فعال کار خود را آغاز می‌کنند.

خسروی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا امکان جذب این افراد به عنوان معلم در آینده وجود دارد یا خیر، گفت: این افراد به طور کلی طرف قرارداد موسسات آموزشی به حساب می‌آیند و جذب این افراد ملزم به ارائه مصوبه مجلس و دولت می‌باشد و در حیطه اختیارات استان نیست، اما کلاس‌گذاری آنان قطعی است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12148
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.