حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار خبر داد:

مرکز جامع‌ سلامت شماره‌ ۴ شهری بیجار، آماده خدمت‌رسانی به مردم

  • کد خبر : 21425
  • 14 آبان 1402 - 10:42
مرکز جامع‌ سلامت شماره‌ ۴ شهری بیجار، آماده خدمت‌رسانی به مردم
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار گفت: مرکز جامع خدمات سلامت شهری شماره ۴ در شهر بیجار که هفته گذشته بصورت وبیناری به بهره‌برداری رسید، از امروز آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم است.

سارا آهوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار در گفتگو با‌ خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهارداشت: ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۴ شهری از مرداد ماه سال ۱۴۰۱ با مساحت ۴۰۰ مترمربع در یک طبقه شروع و در مهر ماه سال ۱۴۰۲ اتمام و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این مرکز با ده نفر پرسنل شاغل شامل؛ پزشک، ماما، کارشناس تغذیه، کارشناس سلامت روان، مراقبین سلامت، کارشناس سلامت محیط و کار از امروز بصورت رسمی مشغول به ارائه خدمات مبتنی بر سلامت به عموم مردم خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز به جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر از ساکنین شهر بیجار ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در بسته‌های مختلف سلامت خواهند کرد، ادامه داد: رسالت همکاران در این مرکز، متعهدانه تمام توان و تلاش خود را با در نظر گرفتن، رعایت ایمنی بیماران، احترام به بیماران، قانونمندی، وظیفه‌مداری و رعایت عدالت، رعایت ارزش‌های اخلاقی، موازین شرعی، مسئولیت‌پذیری، پاسخگویی، همدلی و صداقت در کار، ایجاد نظام بهداشتی و درمانی فرایند‌نگر، پیگیر و پاسخگو، جهت ارتقاء شاخص‌های بهداشتی شهرستان به خواهند بست.

آهوان توضیح داد: این مرکز با هزینه‌ای افزون‌ بر ۴۲میلیارد ریال در مساحت۴۰۰ مترمربع و از طریق تأمین اعتبارات طرح‌های محرومیت‌زدایی، ساخت، اجرا و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21425
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.