حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

مراکز گردشگری و اقامتی کردستان‌ آماده ارائه خدمات‌ به مسافران نوروزی

  • کد خبر : 7212
  • 10 اسفند 1401 - 10:36
مراکز گردشگری و اقامتی کردستان‌ آماده ارائه خدمات‌ به مسافران نوروزی
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از آمادگی صد‌درصدی مراکز گردشگری و اقامتی استان‌ برای ارائه خدمات‌ شایسته به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، آرمان وطن‌دوست امروز و در نشست دبیر ستاد اقامه نماز کردستان با دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسان استان برای انجام هماهنگی بیشتر در ایام نوروز ۱۴۰۲، با اشاره به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود که سفرهای نوروزی امسال از ۱۵ اسفندماه آغاز شود.

به گفته وی تمامی اعضای ستاد خدمات‌سفر استان باید در آماده‌ باش کامل باشند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان خاطرنشان کرد: نظر به اینکه کردستان همواره استانی گردشگرپذیر بوده، ضرورت دارد در پیک سفرهای نوروزی، تمام دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به رفع مشکلات نمازخانه‌های بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پیش از آغاز ایام تعطیلات نوروز از تأسیسات گردشگری و نمازخانه‌های بین‌راهی استان بازدیدهای مکرر به‌عمل آمده است، عنوان کرد: نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی اماکن اقامتی و مجتمع‌های بین‌راهی استان با هدف ارائه خدمات مطلوب به مهمانان و گردشگران نورزی بهسازی و تجهیز شده‌اند.

وطن دوست با تاکید بر اینکه در تعطیلات نوروز نیز با همکاری دستگاه‌های مربوطه برای اولین‌بار و به‌منظور جلوگیری از تصادفات جاده‌ای، کمپینگ ۶۰-۳۰ در جاده‌های پرتردد استان مستقر می‌شوند، گفت: مراکز گردشگری و اقامتی استان‌ برای ارائه خدمات‌ شایسته به مسافران نوروزی در آمادگی کامل قرار دارند.

به گفته وی در حال حاضر مراکز اقامتی دارای مجوز استان با ظرفیت اسکان بیش از پنج‌هزار نفر در شبانه‌روز فعال است.

 وی بیان کرد: در صورت تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی دارای مجوز، از ظرفیت سالن‌های ورزشی، مدارس، پارک‌های تجهیز شده، مساجد و مراکز موقت نیز برای اسکان مسافران و گردشگران استفاده می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان ابراز امیدواری کرد؛ با آمادگی  و هماهنگی ارگان‌های دولتی و بخش خصوصی و فراهم کردن زیرساخت‌ها، شرایطی را مهیا کنیم تا در ایام نوروز شاهد رضایتمندی و افزایش مدت ماندگاری مسافران در استان باشیم.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=7212
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.