حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

مخابرات کردستان ۴۴ میلیارد ریال در مرز باشماق مریوان سرمایه‌گذاری کرد

  • کد خبر : 14630
  • 09 مرداد 1402 - 7:45
مخابرات کردستان ۴۴ میلیارد ریال در مرز باشماق مریوان سرمایه‌گذاری کرد
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای ارتقای زیرساخت های مخابراتی و کیفیت سرویس‌های ارتباطی در سه حوزه دیتا، تلفن همراه و تلفن ثابت، بیش از ۴۴ میلیار ریال در مرزباشماق مریوان سرمایه گذاری انجام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، آزاد حکمت در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: اقدامات قابل توجه ای در راستای تقویت و ارتقای زیرساختها و سطح کیفی خدمات مخابراتی قابل ارائه به مشتریان به ویژه زائران اربعین که از گیت مرزباشماق مریوان تردد خواهند کرد، انجام شده است.

وی با بیان اینکه حذف کانکس و ایجاد ساختمان جدید برای این مرکز با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال از جمله عملیات های اجرایی است، افزود: در حوزه شبکه و سیستم های مخابراتی تجهیزات لازم با سرمایه گذاری پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نصب و راه اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ادامه داد: درحوزه سیستم‌های انتقال نیز با تامین تجهیزات فنی و سرمایه‌گذاری ۹ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال، تعویض سوییچ و تقویت لینک های ارتباطی محقق شده است.

وی به پروژه های اجرا شده در حوزه شبکه فیبر و دسترسی با تخصیص یک میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال در مرزباشماق مریوان اشاره کرد و گفت: زیرساخت های مخابراتی موجود در این مرکز با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفی خدمات مخابراتی بر روی شبکه فیبرنوری برگردان شده است.

حکمت همچنین به اهمیت شبکه دیتا در برقراری ارتباط پایدار از طریق voice و data و بهره مندی مشتریان از درگاههای آنلاین و فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقا و تقویت زیرساخت‌های این بخش سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه تغذیه و نیرو برای تامین تجهیزات و امکانات فنی ۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است، افزود: علاوه براینکه مرزباشماق در بخش ترانریت و تجاری یک درگاه اقتصادی با ظرفیت های بالا تلقی می شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ادامه داد: در ۲سال اخیر نیز یکی از گیت‌های رسمی برای تردد زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده که مخابرات منطقه در راستای تقویت و توسعه زیرساخت ها و ارتقا سطح کیفی خدمات مخابراتی قابل ارائه به مشتریان همواره گام های بلندی برداشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14630
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.