حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:

فضای مازاد مدارس کردستان به کودکستان‌ها اختصاص یابد

  • کد خبر : 33370
  • 01 اردیبهشت 1403 - 13:06
فضای مازاد مدارس کردستان به کودکستان‌ها اختصاص یابد
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: با توجه به اهمیت دوران کودکی و پیش از مدرسه لازم است تا فضای مازاد مدارس کردستان به کودکستان‌ها اختصاص پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، هاشم ناظمی جلال صبح شنبه در نوزدهمین شورای نظارت بر کودکستان‌ها که با محوریت فضاهای فیزیکی مورد استفاده کودکستان‌ها و نیز تعیین نرخ شهریه در آموزش و پرورش کردستان برگزار شد اظهار کرد: دوران کودکی و پیش از مدرسه اهمیت زیادی دارد باید در راستای توسعه کمی و کیفی این فضا تلاش کرد.

وی افزود: دوره کودکی و پیش از مدرسه در فرایند آموزش و پرورش سایر دوره‌های تحصیلی بسیار مهم و اثر گذار است بنابراین فرهنگ سازی در جهت توسعه کمی و کیفی دوره‌ی پیش دبستانی با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به واگذاری فضاهای مازاد مدارس به کودکستان‌ها گفت: یکی از روش‌های ارتقای پوشش کمی در دوره پیش دبستانی استفاده مناسب از فضای مازاد آموزشی مدارس دولتی است و در صورتی در زمان مشخص در اختیار موسسین قرار گیرد می‌تواند باعث کاهش نگرانی والدین در انتخاب کودکستان برای فرزندانشان شود.

رئیس اداره آموزش ابتدایی دوره دوم آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست با اشاره به ابلاغ سامانه‌ای شهریه کودکستان‌ها اظهار کرد: همکاران در استان و شهرستان‌ها با رصد صدور ابلاغ شهریه بر حسن اجرای دریافت توسط موسسین و آگاهی بخشی به والدین نظارت می‌کنند.

فرهاد کسنزانی با توجه به افزایش نرخ شهریه نسبت به سنوات گذشته خاطر نشان کرد: موسسین به منظور حفظ و ارتقای پوشش تحصیلی نوآموزان در دریافت شهریه ابلاغی همکاری لازم را با والدین به عمل آورند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33370
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.