حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
امام جمعه سنندج:

طوفان‌الاقصی شکستی غیرقابل جبران برای رژیم غاصب صهیونیستی است

  • کد خبر : 19153
  • 22 مهر 1402 - 13:35
طوفان‌الاقصی شکستی غیرقابل جبران برای رژیم غاصب صهیونیستی است
امام جمعه شهرستان سنندج گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری حمله حماس به رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی غیر‌قابل ترمیم است چرا که این شکست در روحیه و انگیزه سربازان صهیونیست بسیار تاثیرگذار بود.

ماموستا فایق رستمی اما جمعه شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار کُردتودی،اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری حمله حماس به رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی غیر قابل ترمیم است چرا که این شکست در روحیه و انگیزه سربازان صهیونیست بسیار تاثیرگذار بود.

وی بیان داشت: شکست اسرائیل از حمله حماس شکستی غیر قابل باور برای دشمنان بود زیرا این حمله به خوبی ناتوانی و ضعف دشمن را بر همگان آشکار کرد.

ماموستا رستمی در ادامه افزود: رژیم غاصب همیشه ادعا داشت که حتی در پشت اتاق‌های بسته نیز همه چیز را می‌داند و در زمینه اطلاعاتی بسیار قوی است  اما حمله غافلگیرانه حماس در عملیات طوفان‌الاقصی به خوبی نشان داد که اسرائیل هیچ قدرتی ندارد.

امام جمعه شهرستان سنندج عنوان داشت: در زمینه نظامی، غرب بهترین تسلیحات و مهمات خود را به اسرائیل داده بود و به بهترین فناوری‌های الکترونیکی مجهز شده بود، اما این حمله نشان داد که اگرچه صهیونیست از نظر فنی و تکنولوژی به بالاترین حد رسیده است، اما اینها مانع از شکست اسرائیل نشد.

وی تصریح کرد: مبارزات فلسطینی‌ها علیه رژیم غاصب صهیونیستی، برگی زرین و مقطعی درخشان در به ثمر رسیدن فرهنگ جهاد و مقاومت می‌تواند باشد.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه عملیات علیه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی برای تمام مسلمانان حائز اهمیت است، افزود: امنیت جهان اسلام به این است که همه مسلمانان جهان امنیت داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19153
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.