حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
معاون مرکز مشارکت‌های وزارت ورزش:

صنعت ورزش در کشور مغفول مانده است

  • کد خبر : 18201
  • 10 مهر 1402 - 11:02
صنعت ورزش در کشور مغفول مانده است
معاون دفتر مرکز مشارکت‌ها، سرمایه‌گذاری و اقتصاد ورزش وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از مهمترین بحث‌های مطرح شده در موضوع اقتصاد، صنعت ورزش است که حوزه گسترده‌ای از فعالیت‌ها از مرحله تولید تا برندشدن را شامل می‌شود و تاکنون این بخش از ظرفیت ورزش مغفول مانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، علیرضا کلانتری روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری اولین مرحله استانی جشنواره عزت و پیشرفت در سنندج بر لزوم توجه به صنعت وزرش و رونق اقتصاد ورزشی تاکید کرد و افزود: مرحله استانی جشنواره و همچنین برپایی نمایشگاه‌ها با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت و سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.

معاون دفتر مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: این ۲ نهاد نقش محوری در شناخت واحدهای تولیدی و فعال در عرصه صنعت ورزش کشور ایفا خواهند کرد.

کلانتری ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی دستاوردهای صنعت ورزش و شناساندن ظرفیت های این بخش به فعالان اقتصادی کشور و تسهیل در سرمایه‌گذاری در این حوزه است.

وی اضافه کرد: این جشنواره با هدف حمایت از نهادهای تولیدی در صنعت ورزش، شرکت های دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ورزش، فروشگاه های تولیدی ورزشی، رسانه های ورزشی و تمامی فعالان حوزه صنعت ورزش همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

مرحله استانی این جشنواره در هفته تربیت بدنی امسال برگزار می شود، در پایان جشنواره برترین‌های هر حوزه در مرحله استانی به وزارت ورزش و جوانان معرفی می‌شوند و از سوی دفتر مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش این وزارتخانه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18201
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.