حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
نماینده مردم کُردستان در مجلس خبرگان رهبری:

«شهید سلیمانی» الگوی ایثار و مقاومت در برابر داعش و استکبار جهانی بود/ تلاش برای ایجاد همبستگی جهان اسلام

  • کد خبر : 4306
  • 10 دی 1401 - 7:53
«شهید سلیمانی» الگوی ایثار و مقاومت در برابر داعش و استکبار جهانی بود/ تلاش برای ایجاد همبستگی جهان اسلام
ماموستا فایق رستمی گفت: امروزه در شرایطی که دشمنان اسلام تمام تلاش خویش را برای مبارزه و مقابله با اسلام به کار بسته اند، وحدت اسلامی بسیار ضروری تر از گذشته به نظر می‌رسد.

ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کُردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار کُردتودی ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی، از وی به عنوان الگوی ایثار و مقاومت در برابر داعش و استکبار جهانی و حافظ امنیت ایران و کشورهای منطقه نام برد.

 

وی گفت: شهید سلیمانی الگوی آزادمردی، ایثار و مقاومت برای همه مسلمانان و مردم منطقه بود و هیچگاه نام و یاد و خدمات وی در دفاع از مردم منطقه فراموش نمی‌شود.

 

ماموستا رستمی افزود: تاریخ این سرزمین سرشار از قهرمانانی است كه همواره در مقابل زورگویی ها ایستاده اند و در مسیر و آرمان خود فداكارهای بسیاری انجام داده اند و اكنون نیز نام آنان همچنان پابرجاست.

 

وی اضافه کرد: جهان مدیون شهید سلیمانی است چرا که این مجاهد اسلام خطوط جغرافیایی جهان اسلام و حتی بین‌المللی را از لحاظ امنیت تامین کرد.

 

ماموستا رستمی تصریح کرد: این تنها یک حرف نیست، یک حقیقت است که سردار سلیمانی نقش مهمی در تحقق امنیت در خطوط جغرافیایی جهان اسلام شد.

 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی پیام‌آور وحدت  ملت بر دشمنان بود و این پیام را رساند که راه نفوذ به کشور ایران را ندارد.

 

ماموستا رستمی اظهار کرد: اتحاد و همبستگی یکی از مهم‌ترین دلایل پیروزی ملت ایران در برابر جبهه دشمنان است.

 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: حضور دشمن‌شکن مردم در مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک بزرگ مرد تاریخ شهید سلیمانی رسالت مسؤولان را در خدمت هرچه بیشتر به آنان دوچندان کرد و نشان داد مردم ولایت مدار ایران هرگز به دشمن اجازه تعدی را نخواهند داد و تا پای جان برای حفظ این انقلاب اسلامی تلاش خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4306
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.