حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
فرمانده انتظامی استان کردستان:

شهروندان از حضور در تجمعات غیرقانونی خودداری کنند

  • کد خبر : 1064
  • 29 شهریور 1401 - 8:15
فرمانده انتظامی استان در پی درگذشت خانم مهسا امینی از مردم خواست از برپایی هرگونه تجمع خودداری کنند تا زمینه مداخله و توطئه عوامل استکبار و ضد انقلاب فراهم نشود.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، فرمانده انتظامی استان کردستان در مصاحبه تلویزیونی با بیان اینکه ابعاد این موضوع با دقت در حال بررسی است، از شهروندان خواست تا در تجمعات غیرقانونی و تفرقه آمیز خودداری کنند.

سردار علی آزدی ضمن ابراز همدردی با خانواده مهسا امینی، از مردم خواست از برپایی هر گونه تجمع خودداری کنند تا زمینه مداخله و توطئه عوامل استکبار و ضدانقلاب فراهم نشود.

سردار آزادی با اشاره به اینکه  مسئولان از این واقعه متأسف هستند، گفت: ابعاد حادثه تلخ درگذشت مهسا امینی درحال بررسی است و باید از اظهارنظر‌های خلاف واقع پرهیز شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه مردم کردستان عاشق نظام و انقلاب هستند اظهار داشت: مردم غیور این دیار اجازه تفرقه افکنی و آشوب را به بیگانگان نخواهند داد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان از رئیس جمهور ، فرمانده کل انتظامی کشور ، استاندار و سایر مسئولان بصورت حضوری و یا ارسال پیام تسلیت با خانواده آن  ابراز همدردی کردند، افزود: این پرونده در مراجع نظارتی و قضایی تحت رسیدگی است و بنا بر دستور رئیس جمهور در کمال انصاف و عدالت رسیدگی کامل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان تأکید کرد: مردم  در جوی آرام تسلیت خود را مطرح و به هیچ عنوان در تجمعاتی که موجب موج سواری  و تفرقه افکنی دشمنان شود، شرکت نکنند.

سردار آزادی افزود: مردم کردستان، بیدار و مدافع جمهوری اسلامی هستند چرا که نظام را مدافع محرومان می‌دانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1064
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.