حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
فرمانده سپاه کردستان در گفتگو با کُردتودی؛

سپاه با تمام امکانات برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرز باشماق مسقر است/ مردمان اهل سنت با آغوش باز پذیرای زوار هستند

  • کد خبر : 771
  • 17 شهریور 1401 - 7:21
سپاه با تمام امکانات برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرز باشماق مسقر است/ مردمان اهل سنت با آغوش باز پذیرای زوار هستند
فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به اینکه سپاه با تمام امکانات و پای کار بودن در این امر آماده استقبال از زائرین است گفت: مردمان اهل سنت این شهر با آغوش باز آمادگی پذیرایی از زوار عزیز از سراسر ایران را خواهند داشت.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به اینکه استقبال از زائرین حرم مطهر امام حسین (ع) در مرز باشماق به خوبی در حال انجام است اظهار داشت: این مرز با اینکه به تازگی بازگشایی شده اما با داشتن مشخصات خوب یکی از مرزهای کم ترافیک برای تردد زائرین است چرا که امنیت به صورت کامل در این مرز برقرار است و زوار میتوانند به راحتی از این مرز عبور کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: با کمک تمام دستگاه های اجرایی تمام امکانات زیست, اسکان, تغذیه, بهداشت و درمان, امنیت و حمل و نقل در این مرز برای رفاه زائرین فراهم شده است.

سردار حسینی افزود: در این مرز ٢ بیمارستان صحرایی با همه امکانات مستقر شده و از خود شهر مریوان تا مرز پارکینگ اختصاصی فراهم شده که در حال خدمت رسانی به زوار هستند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر بیان داشت: منطقه اقلیم با داشتن جاذبه های دیدنی از جمله هوای خوب و عقد قرارداد با شرکت های عراقی و یادمان شهید شهید سلیمانی در منطقه عمومی کرکوک و بغداد میتواند فرصت مناسبی برای زوار در حوزه گردشگری باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: اعزام زائرین در این مرز به میتواند به ایجاد ارتباط خوب بین اقلیم عراق و مناطق کرد نشین ایران کمک کند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه سپاه با تمام امکانات و پای کار بودن در این امر آماده استقبال از زائرین است افزود: مردمان اهل سنت این شهر با آغوش باز آمادگی پذیرایی از زوار عزیز از سراسر ایران را خواهند داشت.

انتهای پیام.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=771
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.