حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

سوم خرداد طلوع خورشید فتح و پیروزی اسلام بود/ دشمن در جنگ سخت و در جنگ شناختی با خفت روبرو شد 

  • کد خبر : 11162
  • 03 خرداد 1402 - 8:05
سوم خرداد طلوع خورشید فتح و پیروزی اسلام بود/ دشمن در جنگ سخت و در جنگ شناختی با خفت روبرو شد 
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه روز سوم خرداد روز طلوع خورشید فتح و پیروزی اسلام بود، گفت: دشمن ما دیروز در جنگ سخت و امروز نیز در جنگ شناختی با خفت روبرو شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، با بیان اینکه روز سوم خرداد یک روز بزرگ و به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ما امروز اینجا هستیم که یاد شهدای عزیز را در سوم خرداد سال ۶۱ گرامی بداریم.

وی افزود: سوم خرداد طلوع خورشید فتح و پیروزی برای سپاه اسلام و شروع خفت و خواری برای ارتش زبون رژیم بعث بود که آمده بودند تا بمانند و نظام نوپای انقلاب اسلامی را ساقط کنند اما با بازگشت خونین شهر به آغوش ایران اسلامی، شکست خوردند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: ما امروز شاهد پیشرفت در ابعاد علمی و سیاسی کشور هستیم و شاهد هستیم که از دشمن ما دیگر خبری نیست و اثری از آن باقی نمانده است.

به گفته سردار حسینی جنگ دیروز و جنگ امروز با یک ماهیت و اما با شیوه مختلف اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: دیروز دشمن با جنگ سخت و آتش خمپاره ها وارد شد که نوکران استکبار در کنار آنان بودند و دنیای غرب رژیم بعث را حمایت می کرد و امروز هم جنگی دیگر با شیوه دیگر آغاز شد که باز هم همان عوامل ضدانقلاب، منافقین، سلطنت طلب ها؛ و پشت سر آنان کشورهای غربی بودند که در جنگ شناختی وارد شدند و باز هم شکست و خفت نصیب آنان شد.

وی با اشاره به دستاوردهای جنگ و هشت سال دفاع مقدس افزود: امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و به فرموده رهبر معظم انقلاب، فتح خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزش هاست و امروز شما شاهد پیشرفت ایران اسلامی در تمام ابعاد هستید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=11162
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.