حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4
سرپرست ورزش و جوانان کردستان:

سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری بانه پس از ۱۳ سال افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 19190
  • 23 مهر 1402 - 9:15
سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفری بانه پس از ۱۳ سال افتتاح می‌شود
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: سالن یک‌هزار و ۲۰۰ نفری ورزشگاه شهر بانه پی از ۱۳ سال وقفه، به زودی در این شهر افتتاح می‌شود.

آمنه غلام‌ویسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی ،اظهار کرد: سالن یک‌هزار و ۲۰۰ نفری، یکی از پروژه‌های ورزشی کردستان در شهرستان مرزی بانه است که عملیات ساخت آن سال‌ها از آغاز آن می‌گذرد.

وی افزود: این پروژه ورزشی پس از چندین سال انتظار مردم شهرستان بانه در راستای تحقق وعده تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان از سوی دولت سیزدهم، بزودی افتتاح و در اختیار جامعه ورزش این شهرستان قرار خواهد گرفت.

غلام‌ویسی خاطر نشان کرد: کلنگ این پروژه ورزشی با حضور مسئولان وقت در سال ۱۳۸۸ بر زمین زده شد و پس از برآورد هزینه‌ها و ارائه نقشه‌های عملیاتی، ساخت آن در اوایل سال ۱۳۸۹ آغاز شد.

وی تصریح کرد: این پروژه با ۴ هزار و یکصد مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت ۷ هزار و یکصد مترمربع احداث شده است و از همان اوایل آغاز عملیات ساخت با مشکل کمبود بودجه مواجه شد.

سرپرست ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های راکد استان نام گرفت و همچنین جای‌گیری در نزدیکی منازل مسکونی، وجود معارض و وجود مشکلات زیرساختی عملیات ساخت این پروژه را عملاً به تعطیلی کشاند.

وی اضافه کرد: پس از چندین سال پروژه‌ای که با کلنگ زنی آن امید فراوانی به جامعه ورزشی شهرستان بانه تزریق شده بود با نبود اعتبار و مشکلات عدیده تکمیل آن به مشکلی برای دولت‌های گذشته مبدل شده و تغییر پیمانکارهای متعدد در اجرای پروژه خود گویای وضع آن بود.

غلام‌ویسی تصریح کرد: این پروژه که با توجه به وضعیت سرانه فضای ورزشی بانه می‌توانست گامی بلند و مؤثر در پیشرفت ورزش این شهرستان باشد پس از گذشت ۱۰ سال در حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و تکمیل آن به مطالبه اصلی مردم شهرستان بانه تبدیل شد.

وی خاطر نشان کرد: در ابتدای سرکار آمدن دولت سیزدهم و با وعده تکمیل پروژه‌های ورزشی استان این پروژه در دستور کار دولت قرار گرفت و دولتمردان با اهتمام ویژه و اختصاص بودجه‌های ضربتی روند احداث آن را به شیوه چشمگیری سرعت بخشیدند و امیدها به تکمیل آن در دل مردم زنده شد.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های مسئولان ورزش و جوانان استان و همچنین فرماندار بانه پیشرفت‌های قابل توجه در بخش‌های مختلف این پروژه مهم ورزشی شهرستان بانه در دو سال اخیر صورت گرفت و نوید اتفاقی میمون در ورزش این خطه از استان مرزی کردستان را داد.

غلام‌ویسی اضافه کرد: اختصاص بودجه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱و شش ماه نخست ۱۴۰۲ نشان از عزم جدی مسئولان دولت مردمی برای تکمیل این پروژه مهم در سطح استان است.

وی گفت: در دولت سیزدهم با تخصیص اعتبارات ویژه برای این پروژه شاهد سرعت گرفتن روند تکمیل آن بودیم و امید است که این سالن مجهز در نزدیک‌ترین زمان در اختیار جامعه ورزش و جوانان بانه قرار گیرد و جوانان این شهرستان بتوانند فعالیت‌های ورزشی خود را در آن انجام داده و برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19190
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.