حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
امام جمعه دهگلان:

رژیم صهیونیستی منتظر جوابی دندان شکن از سوی ملت ایران باشد

  • کد خبر : 31542
  • 14 فروردین 1403 - 12:10
رژیم صهیونیستی منتظر جوابی دندان شکن از سوی ملت ایران باشد
روحانیون و علمای اهل سنت شهرستان دهگلان جنایات جنگی رژیم جعلی صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حاج ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه شهرستان دهگلان ضمن محکوم نمودن جنایات جدید رژیم متجاوز صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، بیان داشت: رژیم صهیونیستی می‌داند که در کجای تاریخ قرار گرفته، لذا می‌خواهد با دست و پا زدن از این منجلابی که خود آن را به وجود آورده است، خودش را بیرون بکشد، اما باید این را بپذیرد که ظلم و وحشی‌گری پایان خوشی نخواهد داشت.

ماموستا محمدی عنوان کرد: با توجه به اینکه ملت ایران قدرت اول در منطقه به حساب می‌آید، بنابراین نمی‌تواند زور، ظلم و تجاوز را بپذیرد، رژیم غاصب صهیونیستی با این اقدام وحشیانه، پایان تلخی را برای خودش رقم خواهد زد.

امام جمعه شهرستان دهگلان یادآور شد: رژیم کودک کش صهیونیستی تا به امروز جنایات بی‌شماری را مرتکب شده است، حمله به کنسولگری ایران در دمشق از جمله بزرگترین جنایات این رژیم اشغالگر بوده و تردید نداشته باشد که از سوی ملت ایران پاسخی قاطع و کوبنده دریافت خواهد کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دهگلان، تأکید داشت: ما روحانیون، طلاب، علماهای دینی اهل سنت در شهرستان دهگلان، اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، سوریه را بشدت محکوم می‌کنیم و خواستار برخورد جدی و محکم از سوی ایران به این رژیم جعلی هستیم، قطعاً این رژیم از سرنوشت شوم خود آگاه است، لذا می‌خواهد با دست و پا زدن در این باتلاقی که خود آن را به وجود آورده است، بیشتر دست و پا بزند و بیشتر فرو برود.

ماموستا محمدی از روحانیون برجسته شهرستان دهگلان یادآور شد: ما مردمان متدین و مسلمان ایران زمین، جنایات بی‌شرمانه این رژیم را در فلسطین و غزه نیز محکوم کرده و به صراحت اعلام می‌داریم، هر زمان که مقام معظم رهبری، حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) دستور جهاد بر علیه ظلم و کفر دهند، ما مردم شهرستان دهگلان با جان و دل آماده ایم تا با ظلم و وحشیگری مقابله کرده و در این راه با افتخار جانمان را فدای اسلام و انسانیت کنیم.

امام جمعه شهرستان دهگلان در پایان خاطرنشان کرد: بی‌شک این اقدام وحشیانه بی پاسخ نخواهد ماند، رژیم منحوس صهیونیستی منتظر جوابی محکم و قاطع از سوی ایران باشد، این رژیم باید بداند که هیچ ظلمی تا ابد پایدار نخواهد ماند و در پایان مشیت الهی بر آن است که اسلام پیروز این میدان باشد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31542
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.