حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس:

روحانیت کردستان پیشگام تنویر افکار عمومی در عرصه‌های مختلف دفاع نظام هستند

  • کد خبر : 26549
  • 19 دی 1402 - 18:45
روحانیت کردستان پیشگام تنویر افکار عمومی در عرصه‌های مختلف دفاع نظام هستند
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس گفت: جامعه روحانیت کردستان اعم از ماموستایان و روحانیون اهل تشیع در راستای تنویر افکار عمومی در عرصه‌های مختلف دفاع نظام همواره پیش‌قدم بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حجت‌الاسلام طاها توکلی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی علما و روحانیون استان کردستان با حجت‌الاسلام طائب مشاور فرمانده کل سپاه در سنندج اظهار کرد: جمعی که در محضر آنها هستیم نماینده کل روحانیون، نخبگان دینی و تاثیرگذاران و سرانگشتان نفوذ در توده‌های اجتماعی هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت کردستان اعم از ماموستایان و روحانیون اهل تشیع در راستای تنویر افکار عمومی در عرصه‌های مختلف دفاع نظام همواره پیش‌قدم بوده‌اند.

 

 

وی با بیان اینکه روحانیون پیشقراولان جهاد تبیین هستند، گفت: روحانیون ثابت کرده‌اند در همه عرصه‌ها به اعتبار و پشتیبانی نماینده ولی فقیه در کردستان در راستای رفع شبهات و برداشت‌های ناصواب و تبلیغ و تبیین دستاوردهای نظام و ضرورت دفاع از ارزش‌های انقلابی جهادی عمل می‌کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: این اهتمام به همگرایی و تعامل در راستای تبیین واقعیت‌های نظام در سطح روحانیون و علما و دستگاه‌های متولی در این حوزه وجود دارد و این مهم زمینه وحدت ناگسستنی را در بین شیعه و سنی در این استان فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام توکلی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطر شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی اعتقاد صادقانه به نقش علما در راستای وحدت، تعامل و برادری در بلاد اسلامی بود که این مهم را در تاثیرگذاری ایشان در ایجاد وحدت در عراق و ریشه کن کردن دشمنان بودیم.

 

وی اذعان کرد: امروز علمای شیعه و سنی به اهمیت و ضرورت وحدت واقف هستند و بر تحکیم هرچه بیشتر آن تاکید دارند، امیدواریم همواره بر این مدار باقی بمانیم و در مسیر ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت قوی و قدرت‌ساز در انتخابات اهتمام داشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: باید با تبیین و پرداختن بیشتر به اهمیت و ضرورت شرکت در انتخابات زمینه مشارکت حداکثری ملت را در انتخابات فراهم کنیم

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26549
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.