حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
استاندار کردستان:

دشمنان پس از ناامیدی از مردم به امور خرابکارانه روی آورده اند/نخبگان در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی کنند

  • کد خبر : 2913
  • 28 آبان 1401 - 12:55
دشمنان پس از ناامیدی از مردم به امور خرابکارانه روی آورده اند/نخبگان در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی کنند
استاندار کردستان با بیان اینکه دشمنان پس از ناامیدی از مردم به امور خرابکارانه روی آورده اند، گفت : تمرکز دشمن از روز اول بر علیه این نهاد مقدس نشان دهنده تأثیرگذاری مکتب بسیج در عزت و تعالی ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار کردتودی، اسماعیل زارعی‌کوشا روز شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سنندج اظهار کرد: نهاد مقدس بسیج که با تدبیر حکیمانه و معجزگون حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت با هدف نقش قائل شدن برای اقشار مختلف مردم در همه شئون اداره جامعه بود.

وی افزود: وقتی می گوییم تدبیر معجزه آسا به دلیل برکات فراوانی بوده که مجموعه بسیج در تاریخ جمهوری اسلامی برجای گذاشته است که مهمترین آن ها در دوران دفاع مقدس و محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور بوده است.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: امروز کارنامه ای بسیار پرافتخار از خدمات بسیج پیش روی ماست.

زارعی کوشا افزود: تمرکز دشمن از روز اول بر علیه این نهاد مقدس نشان دهنده تأثیرگذاری مکتب بسیج در عزت و تعالی ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: دشمن توطئه وارونه نمایی را برای کاستن جایگاه مردمی بسیج دنبال می کند و در چند ماه اخیر نیز تمام توان امپراتوری رسانه ای دشمنان این بوده که نهاد انقلابی بسیج را مورد هجمه قرار دهند که این نشان از توفیق و اثرگذاری نهاد بسیج است.

استاندار کردستان افزود: امروز جامعه ما نیازمند ارائه تحلیل درست از شرایط است و نقش نخبگان بسیج در این عرصه ویژه است.

زارعی کوشا تصریح کرد: فتنه رسانه ای که امروز برپا شده است باید با جهاد تبیین خنثی شود و نخبگان بسیجی در این عرصه می توانند نقش ویژه ای را ایفا کنند.

وی افزود: در موضوع آزادسازی یارانه ها و حذف ارز ترجیحی که یک جراحی اقتصادی بود می خواستند این توطئه را اجرا کنند که موفق نشدند و این توطئه را به آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه ها منتقل کردند.

استاندار کردستان با اشاره به فرافکنی رسانه ای غرب علیه ملت ایران اظهار کرد: یک کلاغ را چهل کلاغ نشان می دهند تا بر افکار عمومی تأثیر گذار باشند.

زارعی کوشا افزود: دشمنان در چند روز اخیر نیز وقتی از حضور مردم ناامید شدند دست به اقدامات خرابکارانه و آسیب رساندن به جان و مال مردم می زنند.

وی ابراز امیدواری کرد که نخبگان و معتمدین در راستای روشنگری عمومی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2913
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.