حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

دشمنان ملت غیور ایران اسلامی در جنگ ترکیبی و پیچیده هم شکست خوردند

  • کد خبر : 10866
  • 28 اردیبهشت 1402 - 13:17
دشمنان ملت غیور ایران اسلامی در جنگ ترکیبی و پیچیده هم شکست خوردند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مردم غیور دیار بیجار سربازان واقعی امام و‌انقلاب و مفسر منظومه فکری انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کوردتودی، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهرامروز در همایش یادیاران در سالن شهید نظامپور در جمع کثیری از مردم بسیجی و رزمندگان دوران دفاع مقدس بیجار اظهار داشت: نقش بیجار گروس در انقلاب اسلامی و پیروزی آن بسیار برجسته است و این دیار شهدای بسیاری تقدیم ایران اسلامی کرده است.

وی گفت: بیجار گروس در دوران دفاع مقدس هم محور مقاومت برای دفاع از حریم ولایت بود و این شهرستان گل سرسبد استان کردستان است.

فرمانده سپاه کردستان افزود: وجود ۴ هزار و و ۷۰۰ رزمنده، ۴۵۰  شهید والامقام و ۴ شهید دفاع از حرم زینب کبری نشان از افتخارات بیجاری‌های سلحشور است.

سردار حسینی افزود: خرسند هستیم ایران کهن و‌ انقلاب شکوهمند اسلامی در برابر تمامی دشمنان پابرجاست و با جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان دشمنان از صحنه تاریخ حذف شدند و این نشان از قدرت و استقامت ملت ایران و قدرت اسلام است.

وی خطاب به مردم‌ بیجار گفت: شما نقش برجسته‌ای در دفاع مقدس داشته‌اید، شما شاخه‌های سبز مقاومت شدید و در پیروزی در جنگ و شکست دشمن نقش بسیار ارزنده‌ای داشته‌اید.

سردار حسینی بیان کرد: سختی‌های ۸ سال دفاع مقدس بر دوش شهدا و خانواده‌های شهدا بوده است.

وی به اغتشاشات سال گذشته اشاره و بیان کرد: ما در سال گذشته تجربیاتی را پشت سر گذاشته‌ایم و با قدرت نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردیم.

وی بیان کرد: امروز جنگی به نام ترکیبی و جنگ سخت در پیش داریم؛ اما ما با آگاهی همچنان بر دشمن پیروز هستیم.

سردار حسینی اظهار کرد: دشمن یک تهاجم ترکیبی دارد که جنبه اقتصادی، امنیتی و رسانه‌ای دارد، اما آنها شکست خواهند خورد و ما همواره پیروز هستیم.

سردار حسینی ادامه داد: دشمن تلاش کرد انقلاب اسلامی را تحریف کند و در ذهن جوانان و نخبگان علمی از وضعیت کنونی و گذشته و آینده کشور تغییراتی دهند اما شکست خوردند.

وی گفت: رهبری فرمودند برنامه‌ریزی دشمن خوب بود اما شناختشان از کشور بد بود چون مردم ایران را هرگز نشناختند.

سردار حسینی گفت: امروز وظیفه ما سخت‌تر است، جنگ نرم جنگی دشوار است. جنک اراده و عقیده و تسلط بر دهن و قلب افراد است که شما جوانان و مردم شریف ایران باز هم پیروز خواهید شد.

وی گفت: تخریب نهادهای انقلاب اسلامی تحریف اندیشه و شخصیت عملکرد امامین انقلاب در دستور کار دشمن بود که امروز در جهاد تبیین وظیفه یکایک ما دفاع از صیانت انقلاب و ایستادگی در برابر دشمن است.

سردار حسینی بیان کرد: دشمن درصدد است دستاوردهای انقلاب اسلامی را وارونه جلوه داده و  قدرت نظام جمهوری اسلامی در منطقه و واقعیت‌های گذشته ما را وارونه جلوه دهند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: دشمن با تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای شکست کشور ما آمد؛ اما شکست خورد چون ملت ایران از عقیده و آرمان‌های خود دفاع کردند.
وی بیان کرد: حضور گسترده امروز در آستانه فتح خرمشهر و به یاد سفر تاریخی رهبری نشان از اراده و ایستادگی شما مردم شریف است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=10866
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.