حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0
فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست / خدمتگزاری به مردم در راستای آرمان های شهیدان والامقام است

  • کد خبر : 5136
  • 28 دی 1401 - 13:50
دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست / خدمتگزاری به مردم در راستای آرمان های شهیدان والامقام است
 فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: کشوری که قبل از انقلاب در ابعاد مختلف زیرساختی وضعیت بسیار نامطلوبی داشته امروز به پیشرفت های قابل توجهی در حوزه های مختلف علمی، فناوری، فرهنگی و اقتصادی و ... دست یافته و ضرورت دارد نسل جوان را با این ثمرات ارزشمند آشنا کرد و گفت که این موفقیت ها به برکت خون شهدا بوده است.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم یادواره شهدای بمباران ۲۸ دی شهرستان سنندج اظهار داشت: هدف دشمن در جنگ تحمیلی با تمام تجهیزاتی که از کشورهای استکباری دریافت کرده بود شکست انقلاب بود که ملت شریف ایران و رزمندگان ما دشمن را با دفاع از تمامیت ارضی و انقلاب را به شکست واداشتند.

 

وی گفت: دشمن در مقاطع  مختلف جنگ برای جبران شکست هایش گاهاً  از همه امکاناتش برای بمباران علیه مردم بی گناه و مظلوم این کشور به کار برد تا بدین شکل جبران شکست کند.

 

سردار حسینی خاطر نشان کرد: دشمنان این انقلاب امروز برای دفاع از یک زن این همه غوغا سالاری می کنند در حالی که بمباران شیمیایی مردم حلبچه از مواردی بود که نه تنها ابراز تاسف نکردند بلکه اخبار این بمباران را نیز پخش نکردند و حتی اجازه ورود داروهای شیمیایی را برای درمان به این بیماران ندادند.

 

وی عنوان داشت: امروز به برکت خون شهدا و پیشرفتی که این انقلاب داشته است دشمن باز هم در مقابل آن ایستاده است تا به هر شکلی این انقلاب را محکوم کنند اما این انقلاب با دفاع از خون شهدا هرگز از بین نمی رود و گرچه رفتن آن‌ها خسارت بزرگی برای جامعه و خصوصاً خانواده‌های آن‌ها محسوب می‌شود، اما نتایج و برکات فراوانی به دنبال دارد تا آنجا که امروز می‌توان این برکات را در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کرد.

 

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر گفت: دشمن امروز با به راه انداختن کمپین وکالت می خواهد تعدادی از افراد منفور را برای این انقلاب تعیین  کند که این نشان دهنده  اوضاع به هم ریخته دشمنان است.

دشمن به دنبال تحریف وقایع ما با جنگ رسانه ای است

در ادامه استاندار کردستان با گرامیداشت یاد تمامی شهدای انقلاب اظهار داشت: امروز اگر امنیت آسودگی و آرامشی هست به برکت مجاهدت ها  و فداکاری هایی است که به تعبیر مقام معظم رهبری این استان را به استان فداکاری های بزرگ تبدیل کرده است.

 

وی گفت: بزرگداشت این مناسبت ها حقیقتا وظیفه ای جدی است چرا که اگر ما این مناسبت ها و این وقایعی را که در طول تاریخ انقلاب شاهد آن بودیم را نادیده بگیریم و یادآوری نکنیم دشمن همه جانبه در تلاش است تا آنها را از خاطره ها پاک کند و هر آنطور که خود می خواهد تفسیر و روایت بکند فلذا امروز هم می بینیم که دشمن وقایع ما را با جنگ رسانه ای در حال تحریف کردن است.

 

استاندار کردستان در پایان بیان داشت: امروز وظیفه ی ما تحقق اهدافی است که شهدا برای آن جان خود را فدا کردند، تحقق اهدافی  که خانواده شهدا برای آن سختی کشیدند.

۲۸دی ماه روز مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی مردم استان کردستان است

در ادامه حجت الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در این مراسم اظهار داشت: ۲۸دی ماه روز مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی مردم استان کردستان است، این روز سالروز بمباران هوایی شهر سنندج توسط رژیم بعث بوده که در ۶ دقیقه بمباران بی‌امان، ۱۸ نقطه شهر را مورد هدف قرار دادند و ۲۲۰ نفر از مردم مظلوم و بی‌گناه سنندج را به شهادت رسانده و ۱۲۳ نفر هم زخمی شدند.

 

وی افزود: در چند ماه اخیر در کشور ما یک سری اتفاقات افتاد که در آن دشمن درصدد بود تا کشور و انقلاب ما را مورد هجمه خود قرار دهد که بمباران سال ۶۵ مردم کردستان و به شهادت رساندن ۲۲۰ نفر از مردم بی گناه از جمله این هجمه ها بود که در طول تاریخ این انقلاب اتفاق افتاد، حال باید پرسید افرادی که امروز با به راه انداختن هشتک اعدام نکنید همان هایی که یک روز خود شاهد بر این اتفاقات بودند چرا آن زمان از مردم بی گناه سنندج هیچ دفاعی نکردند و چیزی برای گفتن نداشتند.

 

پور ذهبی بیان داشت: علم به مسئله و بمباران شهر سنندج در سال ۶۵ مظلومیت مردم این شهر را در برابر داعیه داران دفاع از حقوق بشر نشان داد.

 

وی با اشاره به اینکه شناخت نسبت به این شهدا و خانواده های آنها وظیفه مسئولین است افزود: باید در سالروز شهدای ۲۸ دی ماه کارهای بزرگی انجام گیرد تا تمام جهان باخبرشوند که سال ۶۵ در این شهر دشمن مردم و این انقلاب چه بر سر مردم بی گناه این شهر آورد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5136
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.