حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
در گفتگو با فرمانده سپاه بیت القدس کردستان:

حمله به «عین الاسد» نشان از اقتدار جمهوری اسلامی در برابر قدرت پوشالی آمریکا بود

  • کد خبر : 4773
  • 20 دی 1401 - 8:56
حمله به «عین الاسد» نشان از اقتدار جمهوری اسلامی در برابر قدرت پوشالی آمریکا بود
 فرمانده سپاه بیت المقدس با اشاره به حمله موشکی ایران به عین الاسد گفت: حمله به عین الاسد نشان از اقتدار جمهوری اسلامی در برابر قدرت پوشالی آمریکا بود.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی اظهار داشت: اقدام عملیاتی انتقام جویانه سپاه بعد از شهادت شهید سلیمانی و حمله به عین الاسد دارای اهمیت خاصی بود چرا که اولا نشان داد که جمهوری اسلامی آنقدر قدرتمند است که برای دفاع از منافع خود در مقابل هر قدرتی که بخواهد اقدامی علیه کشور ما انجام دهد خواهد ایستاد.

وی گفت: شاید آمریکا یی ها هرگز فکر نمیکردند که پایگاه آنها مورد حمله سپاه انقلاب اسلامی قرار گیرد  و این در حالی بود که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ پایگاه نظامی به وسیله یک کشور دیگر بدین شکل و رسما مورد حمله قرار نگرفته بود و این از این لحاظ نشان دهنده قدرت این انقلاب و این نظام در سطح منطقه و در جهان است.

سردار حسینی با بیان اینکه آمریکا ایران را از اقدامات تلافی جویانه درمورد شهادت سردار سلیمانی منع کرده بود خاطر نشان کرد: قدرت آمریکایی ها قدرتی پوشالی است و آنها هرگز نمی توانند پاسخگوی اقدامات به حق کشور ما باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: جمهوری اسلامی با این اقدام نشان داد که در هر زمان و هر مکانی که تصمیم بگیرد که از منافع خود حمایت و دفاع کنداینگونه عمل خواهد کرد.

وی بیان داشت: آمریکایی ها بعد از حمله به عین الااسد هرگز به تعداد تلفات و خسارات ناشی از این حمله بود اعتراف نکردند چون می دانستند این اعلام بر طبل رسوایی آنها در جهان خواهد کوبید و نشان میداد که قدرت آمریکا قدرتی پوچ و تو خالی است.

سردار حسینی گفت:این حمله نشان داد که آمریکا ضربه پذیر و شکننده و رو به اضمحلال است، ایران به کل جهان این شجاعت و جسارت را نشان داد که آمریکا هیمنه ای پوشالی دارد و می توان آنها ضربه زد و آنها باید از کل منطقه خارج شوند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: عملیات مقتدرانه عین الاسد که پاسخ کوچکی در انتقام شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی بود نشان از قدرت روز افزون ایران داشت همچنین بیانگر این حقیقت بود که دوران بزن در رو و ابهت پوشالی امریکا تمام شده است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4773
  • ارسال توسط : m j

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.