حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
یادداشت؛

حجاب عامل شکست یا موفقیت!

  • کد خبر : 23871
  • 11 آذر 1402 - 7:59
حجاب عامل شکست یا موفقیت!
شکست بانوان هندبالیست ایرانی در برابر حریف قدرتمندی همچون لهستان به دستاویز تازه‌ای برای رسانه‌های معاند بدل شد تا حجاب این بانوان جوان را عامل شکست آنان معرفی کنند، حال آنکه بانویی دیگر با حجاب اسلامی در همان لحظات تبلیغات معاندین موفق به کسب سهمیه المپیک و مدال طلا در رشته پاراتکواندو شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، طی شبانه روز گذشته شاهد ۲ رخداد ورزشی در سطح بین‌المللی برای ورزشکاران کشور بودیم که اتفاقا این ۲ رویداد پیام‌های بسیاری برای مردم به همراه داشتند و جالب است که یکبار دیگر معاندین و کسانی که به دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلود هستند روسیاه شدند.

در نخستین رویدادی که از آن یاد می‌کنیم تیم ملی هندبال بانوان ایران در برابر حریف پرقدرت خود یعنی تیم لهستان شکست خورد و بانوان ایرانی در عین شایستگی با نتیجه ۳۵ بر ۱۵ متحمل شکست شدند حال آنکه اکثر بازیکنان ایرانی دختران جوانی بودند که تجربه بازی در میادین بین‌المللی و در سطح جهانی را نداشتند و این دومین باری است که تیم ملی هندبال بانوان در چنین سطحی به رقابت پرداخته است.

اما در این میان رسانه‌های معاند به سادگی از کنار افتخارآفرینی این بانوان جوان در رسیدن به این دوره از رقابت‌های جهانی گذشتند و با بیان اینکه حجاب بانوان ایرانی مانع از درخشش آنان شده است سعی کردند تا چنین وانمود کنند که به دلیل رعایت حجاب بانوان ما نتوانسته‌اند به نتیجه دلخواه خود دست یابند.

این در حالی است که ورزش دوستان به خوبی می‌دانند که تیم ملی هندبال بانوان در چه گروه سختی در کنار لهستان، آلمان و ژاپن قرار گرفته است و حتی سرمربی تیم ملی نیز پیش از شروع بازی‌ها از این گروه سخت یاد کرده بود.

خوب است بدانید، تیم ملی هندبال لهستان تاکنون در ۱۴ دوره قهرمانی جهان حضور داشته‌ است که یک بار نیز در سال ۲۰۰۷ به بازی پایانی راه یافته و با شکست برابر آلمان (میزبان) به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرده است

تیم ملی هندبال لهستان، سه مدال برنز در مسابقات قهرمانی جهان و یک مدال برنز در بازی‌های المپیک نیز کسب نموده‌ است که این به خوبی نشان می‌دهد بانوان هندبالیست ایرانی در برابر یکی از مدعیان قهرمانی به میدان رفته‌اند.

مدعیان دروغگوی رسانه‌ای غرب اما هیچ توجهی به ۱۵ گل زده از سوی بانوان ایرانی نداشته‌اند و تنها به دنبال خودتحقیری آن هم به بهانه حجاب اجباری بوده‌اند.

در همین لحظات اما به آن ضرب‌المثل معروف ایرانی می‌رسیم که چوب خدا صدا ندارد و یک بانوی ایرانی در رشته پاراتکواندو و در گرندپری منچستر مدال طلا را کسب می‌نماید تا صاحب سهمیه پارالمپیک پاریس شود.

بله، مریم عبدالله‌پور، نماینده وزن ۴۷- کیلوگرم پاراتکواندو زنان ایران در گرندپری منچستر همراه با حفظ حجاب اسلامی با برتری برابر اسپینوزا، قهرمان پارالمپیک توکیو از کشور پرو، علاوه بر کسب مدال طلا، صاحب سهمیه پارالمپیک پاریس شد تا رسانه‌های معاند زبان به دهان گیرند و بار و بندیل دروغگویی خود را جمع کنند.

حالا شما بگویید، حجاب عامل شکست بود یا موفقیت؟

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23871
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.