حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0
امام جمعه سنندج:

نهادهای بین‌المللی مانع از قتل‌عام مردم غزه شوند

  • کد خبر : 32543
  • 24 فروردین 1403 - 13:18
نهادهای بین‌المللی مانع از قتل‌عام مردم غزه شوند
امام‌جمعه سنندج گفت: چرا نهادهای بین‌المللی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه بشریت سکوت کرده‌اند، آیا وقت آن نرسیده است که مانع از قتل‌عام مردم غزه شوند؟

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سنندج اظهار کرد: دین مبین اسلام آن‌قدر به انسان ارزش داده است

 و غمخوار بشریت است که دین رحمت، یکدلی و عدالت نامیده شده است

 وی با بیان اینکه ما به‌عنوان یک مسلمان باید در راستای عمل به آموزه‌های دینی خود گام برداریم، گفت: یکی از مهم‌ترین مسائل عصر امروز بحث غزه است که خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی را به‌شدت محکوم می‌کنیم چرا که این رژیم جعلی و پلید با این اقدامات و جنایت‌ها برای جامعه بشریت، خود را به‌عنوان یک حیوان درنده معرفی می‌کند.

 امام‌جمعه سنندج ادامه داد: امام‌جمعه سنندج گفت: چرا مدعیان حقوق بشری و نهادهای بین‌المللی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه بشریت سکوت کرده‌اند، آیا وقت آن نرسیده است که مانع از قتل‌عام مردم غزه شوند؟

وی تأکید کرد: باید دست‌به‌دست یکدیگر بدهیم و وحدت، امنیت و آسایش کنونی را حفظ و قدر بدانیم.

 ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنانش به آیاتی از سوره ملک اشاره کرد و گفت: خداوند می‌فرماید که مرگ و زندگی انسان را من خلق کرده‌ام و به آن افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد:  عبادت‌کردن، انتخاب راه صواب از ناصواب و رسیدن به رشد و کمال در سایه آزمایش‌های الهی و رحمت خاص خداوند بر مردم از اهداف آفرینش انسان است که در قرآن برای مردم بیان شده است.

ماموستا رستمی گفت: بصیرت و تلاش باعث پیشرفت می‌شود و زمان‌شناسی، اخلاق‌مداری و استقامت نشان از هوشیاری و بصیرت است که مردم و مسئولان باید متصف به این صفات باشند.

 وی گفت: آزمایش الهی همیشگی برای همه است و تنها حکومت و قدرت خدا شکست‌ناپذیر است از آیه‌هایی است که در سوره ملک به آن اشاره شده است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=32543
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.