حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

توجه به خواسته‌های مردم اولویت مسوولان باشد

  • کد خبر : 25433
  • 29 آذر 1402 - 10:19
توجه به خواسته‌های مردم اولویت مسوولان باشد
نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: مسوولان پاسخگوی خواسته‌های مردم باشند، توجه به خواسته‌ها و ارتباط با مردم در اولویت برنامه‌های مسوولان قرار گیرد چراکه دولت سیزدهم یک دولت مردمی است و مردم در اولویت هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه اظهار داشت: رئیس جمهور این دولت را یک دولت مردمی اعلام کرد و کسانی که به این دولت لبیک گفتند باید در راستای اهداف این دولت عمل کنند چرا که در این دولت اصل و اساس هر کاری مردم هستند.

وی تصریح کرد: مردم متوجه بعضی از مسائل می‌شوند که شاید ما نتوانیم حل کنیم اما ارتباط با مردم، دیدارهای مردمی و حضور در میان مردم باید به برنامه اصلی مسوولان تبدیل شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی دردسترس بودن بدون تشریفات و بی‌تکلف را از مولفه‌های مهم مسوولان در جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: کسانی از مردم فرار می‌کنند که حرفی برای گفتن ندارند.

وی اذعان کرد: در کشور اسلامی ایران حرف اول ما ارتباط با مردم است، نمی‌شود یک فرد خیلی زود به ما مسوولان دسترسی داشته باشد اما یک فرد فرودست و فقیر برای دیدن ما دچار مشکل شود.

وی ادامه داد: آمار دقیق بیکاری براساس دسته‌بندی‌های خاص باید جمع‌آوری و ثبت شود تا برای اشتغال آنها بر اساس این آمارها برنامه‌ریزی شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید براینکه مسوولان باید بر حوزه کاری خود اشراف کامل داشته باشند، اظهار داشت: در برخی از شهرستان‌ها مشاهده شده برخی مسوولان بر سازمانی که مدیریت می‌کنند اشراف کامل ندارند که این باعث ایجاد مشکلاتی برای سازمان یا اداره می‌شود.

وی گفت: شهری مانند بانه که چهره اقتصادی و فرهنگی قوی دارد، برگ برنده‌ای دارد لذا باید کتابخانه‌، فضاهای خوب و ورزشگاه آبرومندی داشته باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی تاکید کرد: هر شهری باید قهرمان‌های خود را تشویق کند و از این کار نباید غفلت کرد مسوولان با همکاری هم برای این کار هماهنگ باشند.

وی در این سفر با تعدادی از خانواده شهدای بانه دیدار و به مقام شامخ شهدای سلیمان بگ ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=25433
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.