حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0
معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

توجه به تقویت زیرساخت‌های راهیان نور بیشتر شود

  • کد خبر : 13360
  • 17 تیر 1402 - 15:43
توجه به تقویت زیرساخت‌های راهیان نور بیشتر شود
سرهنگ شعبانی با اشاره به ظرفیت‌های نهفته حوزه گردشگری در استان کردستان اظهار کرد: توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این حوزه می‌تواند در تقویت راهیان نور تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سرهنگ سعید شعبانی بعدازظهر امروز در جلسه قرارگاه راهیان نور که در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام اظهار داشت: راهیان نور یکی از اثراگذارترین برنامه های فرهنگی است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید فراوان داشتند .

وی بیان داشت: با توجه به بیماری کرونا برنامه های راهیان نور دچار پسرفت بود اما با مدیریت شایسته مسوولین جدید در این حوزه جنب و جوش خوبی در این امر دیده میشود.

شعبانی با اشاره به اینکه در برنامه های راهیان نور حرکت های خوبی صورت گرفته است افزود: سفرهای استانی مجموعه تحت امر به استانهای میزبان نشان دهنده اهمیت به این موضوع است.

وی گفت: توجه به زائر سراها، یادمان ها، تربیت روایان، توجه به ارزان تر کردن راهیان نور، برگزاری همایش تجلیل اخلاص، توجه به ظرفیت بسیج اقشار جزو دغدغه های راهیان نور استان است که خوشبختانه مد نظر قرار گرفته است.

وی فداکاری‌های پیشمرگان مسلمان کُرد در دفاع از انقلاب را شایان تقدیر دانست و بیان کرد: بیش از گذشت ۴ دهه همچنان در کردستان برای نظام شهید می‌دهیم و این می‌طلبد که توجه به تقویت زیرساخت‌های راهیان نور بیشتر شود.

وی گفت: استفاده از ظرفیت گردشگری و عجین کردن آن با راهیان نور نیز میتواند در توسعه راهیان نور بسیار اثرگذار باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان تقویت توانمندسازی راهیان نور و بنیاد حفظ آثار و ارائه آموزش‌های تخصصی لازم از سوی مرکز را ضروری دانست و ادامه داد: راویان راهیان نور باید تخصصی‌تر روایت‌گری کرده و فرهنگ دفاع مقدس و نقش سرداران و شهیدانی در پاکسازی کردستان از لوث ضدانقلاب را بازگو کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13360
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.