حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
نماینده ولی فقيه در استان کردستان:

«تحریف و بریده جلوه‌دادن واقعیات» یکی از اهداف دشمن است

  • کد خبر : 16451
  • 14 شهریور 1402 - 12:44
«تحریف و بریده جلوه‌دادن واقعیات» یکی از اهداف دشمن است
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان «تحریف و بریده جلوه‌دادن واقعیات» را یکی از اهداف دشمن عنوان کرد و گفت: ‌دشمن اهانت کرده تا ما از میدان عمل بیرون برویم، اما باید ایستادگی‌ کنیم و از عقیده و اهداف خود پشیمان نشویم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقيه در استان کردستان با بیان اینکه صبر و استواری باید در دستور کار علما و روحانیون باشد، اظهارداشت: صبر در برابر ناملایمات و مشکلاتی که وجود دارد دستور الهی است و ما باید تمسک به پروردگار متعال داشته باشیم.

وی گفت: سال گذشته بسیاری از روحانیون ما دچار اذیت و آزار شدند و این مسئله‌ای است که برای ما روحانیون رخ می‌دهد تا ما از میدان خارج شویم در حالی که باید محکم در مقابل دشمن بایستیم.

وی افزود: در باب تببین ما با سه پدیده مواجه هستیم که یکی از این پدیده‌ها تحریف است که دشمنان واقعیت‌ها را بریده جلوه می‌دهند.

حجت الاسلام پورذهبی یادآور شد: هم اکنون موضوعی رخ می‌دهد در کشور به نام اخراج اساتید دانشگاه که دشمنان در این رابطه در حال مانور دادن هستند در حالی که مسئله به این شکل نیست.

وی اضافه کرد: می‌گویند فرار نخبگان رخ داده است که سوال ما این است اگر کشور دچار فرار نخبگان است پس چگونه امروز شاهد پیشرفت‌های متعدد در تمام زمینه‌ها هستیم!

وی با بیان اینکه اعلام می‌کنند که در کشور اختلاس می‌شود و حوادثی رخ می‌دهد که بزرگنمایی می‌شود اما چرا رسانه‌های معاند در خصوص اینکه چگونه خاندان پهلوی ۴۴ سال در خارج از کشور به بهترین شکل زندگی می‌کنند اشاره‌ای ندارند!

وی با اشاره به اینکه اگر ما رشد و پیشرفت نداشته‌ایم پس چرا به دنبال ترور و تخریب دانشمندان ما هستند؟ گفت: پیشرفت‌های ما در ابعاد ارتباط جهانی و دیپلماسی ایجاد شده در دولت سیزدهم قابل توجه بوده است و حرکت رو به جلویی بوده که علما و روحانیون باید این مسائل را در سخنرانی‌های خود و در خطبه های خود بیان کنند

حجت الاسلام پورذهبی در پایان گفت: روحانیون و علما باید نسبت به مطالبی که بیان می‌کنند دارای آگاهی کامل باشند و نسبت به مسائل روز مطلع باشند، باید قوی بشویم و صبر و حوصله و متانت خود را بالا ببریم و تلاش داشته باشیم تا در راهی که قدم برداشته‌ایم موفق باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16451
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.