حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

تامین اعتبار ۴ طرح ورزشی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در مدارس شهرستان دهگلان

  • کد خبر : 9949
  • 12 اردیبهشت 1402 - 12:17
تامین اعتبار ۴ طرح ورزشی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در مدارس شهرستان دهگلان
رئیس آموزش و پرورش دهگلان از اختصاص مبلغ ۱۲ میلیارد ریال به اجرای ۴ طرح ورزشی در این شهرستان خبر داد.

محمدعلی محمدی مدیر آموزش و پرورش دهگلان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهار داشت: با پیگیری های مدیریت آموزش و پرورش دهگلان و کارشناس تربیت بدنی اداره و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کردستان، مبلغ ۱۲ میلیارد ریال به اجرای ۴ طرح ورزشی در شهرستان دهگلان اختصاص یافت.

محمدی در ادامه افزود: برای اجرای زمین چمن دبستان امام خمینی (ره) و دبستان رضوان، دبیرستان شبانه روزی توحید، دبستان شهید خلیل محمدی بلبان آباد، پارکت ورزشی دبیرستان دخترانه هاجر و دبستان نیایش، هر کدام مبلغ ۳ میلیارد ریال به حساب این مدارس واریز گردید و مقرر شد که با همکاری شهرداری های دهگلان و بلبان آباد تا ابتدای مرداد به بهره‌برداری برسند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دهگلان در حاشیه مراسم در پاسخ به سؤال خبرنگار کردتودی مبنی بر ساماندهی وضعیت دانش آموزان روستای آرزند از توابع شهرستان دهگلان بیان داشت: اعتبار این طرح از منابع مالی تأمین شده و بزودی طرح نیمه کاره ساخت مدرسه در روستای آرزند را زنده و به اتمام خواهند رساند.

محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: ما متوجه هستیم که دانش آموزان روستای آرزند در وضعیت خیلی بدی مشغول تحصیل هستند، امیدواریم با تخصیص اعتبار سریع و به موقع، مشکل نداشتن مدرسه را در این روستا برطرف کنیم.

محمدی مدیر آموزش و پرورش دهگلان، در پایان از همکاری شهرداران دهگلان و بلبان آباد و همچنین مساعدت های فرماندار دهگلان در راستای اجرای هرچه بهتر پروژه‌های عمرانی و ورزشی آموزش و پرورش شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9949
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.