حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

تأمین کامل و کافی آب شرب و حفظ کیفیت آن خط‌قرمز شرکت آبفا کردستان است

  • کد خبر : 13822
  • 27 تیر 1402 - 7:42
تأمین کامل و کافی آب شرب و حفظ کیفیت آن خط‌قرمز شرکت آبفا کردستان است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: تأمین آب به لحاظ کمی و کیفی به بهترین شکل خط قرمز این مجموعه در تمام ایام سال و بویژه در فصل تابستان است و تمام تلاش خود را برای این هدف به کار می‌بندیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، قرارگاه رصد و پایش وضعیت تأمین و توزیع آب شرب در تابستان با هدف برنامه ریزی برای نیل به این منظور و پیگیری رفع حوادث در اسرع وقت در دفتر مدیرعامل شرکت آبفا استان با حضور معاونین و همچنین مدیران امور شهرستانها به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

در این جلسه محمد فرهاد مدیرعامل شرکت بر ضرورت اجرایی شدن پروژه های تأمین آب در تابستان و رفع موانع پروژه های آبرسانی تأکید کرد.

وی افزود: مدیران امور چنانچه در مقاطعی با مشکل در تأمین و یا کیفیت آب مواجه باشند باید بلافاصله موضوع را رصد و اعلام نمایند.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان بکارگیری حداکثر تجهیزات موردنیاز، اطلاع رسانی قطعی های آب در سامانه ۱۲۲ و همچنین در فضاهای پرمخاطب مجازی شهرستانها، برنامه ریزی تعمیر و نگهداشت شیرهای میان خط و حفاظت فیزیکی از تأسیسات را از دیگر ضرورتها در تابستان جاری عنوان نمود.

فرهاد تأکید کرد: شستشوی مخازن آب شرب شهرها، مستندسازی اقدامات برای استفاده در آینده، تزریق آرامش و امیدآفرینی توسط مدیران در مصاحبه با رسانه ها و دعوت به مدیریت مصرف آب دیگر اقداماتی است که تمامی مدیران ستادی و شهرستانهای شرکت باید مورد توجه قرار بدهند.

در ادامه این جلسه معاونین و مدیران امور شهرستانها نقطه نظرات و دیدگاه های خود را با هدف گذر موفق از فصل گرم سال و تأمین کامل و کافی آب شرب و رضایتمندی کامل شهروندان استان بیان کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13822
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.