حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
با گذشت 8 ماه از انتصاب مدیرکل؛

بلاتکلیفی در ۵ اداره مهم آموزش و پرورش کردستان و عدم انتصاب مدیر

  • کد خبر : 2378
  • 10 آبان 1401 - 19:44
بلاتکلیفی در ۵ اداره مهم آموزش و پرورش کردستان و عدم انتصاب مدیر
با گذشت قریب به 8 ماه از انتصاب مدیر کل اموزش و پرورش کردستان همچنان 5 اداره مهم آموزش و پرورش در سطح استان بدون مدیر و با سرپرست اداره می شوند.

به گزارش خبرنگار کردتودی، ۲۳ فروردین ماه بود که خبر انتصاب هاشم ناظمی جلال به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بر خروجی خبرگزاری های استان قرار گرفت اما حالا و با گذشت حدود ۸ ماه از آغاز مدیریت وی ؛ شاهد برخی کاستی ها در اداره امور جاری آموزش و پرورش توسط تیم مدیریتی جدید هستیم.

یکی از مسائلی که نمود بسیاری در اداره کل اموزش و پرورش با مدیریت جناب ناظمی جلال داشته است؛ عدم انتصاب مدیر در برخی از مراکز مهم آموزش و پرورش استان کردستان است.

هم اکنون ادارات ناحیه ۱ سنندج، مریوان ، سقز ، بیجار و دیواندره با حضور سرپرست اداره می شوند که سوال اینجاست اگر این افراد به عنوان سرپرست توانایی لازم را در اختیار دارند پس چرا با وجود ۸ ماه مدیریت هنوز هیچکدام به عنوان مدیر معرفی نشده اند؟ و اگر توانایی لازم را ندارند چرا مدیر شایسته ای در این سمت ها منصوب نمی کنید؟

آیا در استان کردستان قحط الرجال است که نمی شود شخصی را به عنوان مدیر منصوب کرد و باید مدت ها به عنوان سرپرست فعالیت داشته باشد؟

حال آنکه سرپرست هیچوقت آن مدیریت و قاطعیت یک مدیر را نمی تواند داشته باشد و کمتر نیرویی است که دستورات سرپرست را آنگونه که باید عملی نماید.

از سویی باید گفت جایگاه سرپرست با جایگاه مدیر در یک اداره نیز کاملا متفاوت است و انتصاب به عنوان سرپرست نمی تواند انگیزه لازم برای کار و فعالیت شبانه روزی را در فرد رقم بزند؛ آنگونه که شاهد برخی رفتارهای خارج از عرف در حوزه سرزمینی این ادارات طی روزهای گذشته بوده ایم.

به راستی چرا مدیریت آموزش و پرورش استان کردستان به این مسئله نمی اندیشد که آموزش و پرورش به عنوان یکی از ارگان های حساس و مهم کشور تلقی می شود که نقش فزاینده ای در تربیت نسل جدید جامعه به دوش دارد و لازمه فعالیت توانمند در چنین مجموعه ای ثبات در مدیریت و ایجاد انگیزه در مدیران است!

امید انکه مدیر کل محترم آموزش و پرورش کردستان با توجه به اهمیت این مسئله نسبت به تعیین تکلیف این ادارات در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام نماید.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2378
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. متاسفانه جناب اقای ناظمی جلال چشمش به دهان نماینده های مجلس هست که اجازه دهند تا حکم مسئولیت انها را صادر کنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.