حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

برگزیدگان نخستین جشنواره عکس مستند کرفتو دیواندره معرفی شدند

  • کد خبر : 20337
  • 07 آبان 1402 - 7:50
برگزیدگان نخستین جشنواره عکس مستند کرفتو دیواندره معرفی شدند
برگزیدگان نخستین جشنواره عکس مستند کرفتو دیواندره با حضور 32 نفر از عکاسان برگزیده سراسر کشور، معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اسعد قربانی دبیر نخستین جشنواره عکس مستند اجتماعی کرفتو در مراسم اختتامیه این جشنواره، اظهار کرد: در بخش الف آیین‌های بومی و محلی سیدعلی حسینی‌فر از خراسان رضوی رتبه اول، اردلان حسنعلی‌زاده از شهرستان قوچان رتبه دوم و عالیه اسماعیلی‌نژاد از شهرستان بوکان رتبه سوم و مهدی عقیقی از قوچان عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

وی ادامه داد: در بخش ب با موضوع غار کرفتو نیز امین باقری از دیواندره رتبه اول و آرمین قربانی (شادمان) از دیواندره رتبه دوم را کسب کردند که در این بخش بنا به نظر هیئت داوران اثری حائز رتبه سوم نشد.

به گفته قربانی در بخش ج آسیب‌های فرهنگی اجتماعی زهرا ورمزیار از تهران، سعید قاسمی از شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی و مینا نوعی از تبریز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این بخش از جشنواره را بدست آوردند و خانم طاهره رخ‌بخش‌زمین از شیراز شایسته تقدیر شناخته شد.

وی افزود: در بخش د سرمایه‌های اجتماعی عباس رستگار از خراسان شمالی شهر بجنورد رتبه اول، امیر عنایتی از خراسان رضوی رتبه دوم و مسعود تاران از زنجان رتبه سوم را از آن خود کردند.

دبیر جشنواره ضمن تقدیر از تمام هنرمندان و عکاسان سراسر کشور که دراین جشنواره ملی شرکت کرده بودند اظهار کرد: به تمامی عکاسان راه یافته به نمایشگاه گواهی حضور تقدیم خواهد شد.

قربانی ادامه داد: به زودی آثار این نمایشگاه که در آن ۳۲ نفر عکاس برگزیده در سراسر کشور شرکت دارند در سنندج نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=20337
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.