حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهرستان دهگلان+ عکس

  • کد خبر : 25898
  • 09 دی 1402 - 12:39
برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهرستان دهگلان+ عکس
حماسه ماندگار ۹ دی با حضور پرشور شهروندان سنندجی در مجموعه ورزشی آزادی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز شنبه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات سطح شهرستان دهگلان در مسجد امام غزالی این شهرستان برگزار شد.

علی رضویان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان، اظهار داشت: حماسه ۹ دی نشانگر و تجلی قدرت الهی در شکست فتنه‌های آمریکایی صهیونیستی بود.

رضویان در ادامه گفت: حماسه روز ۹ دی در سال ۱۳۸۸ یک حادثه‌ای ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود که شکستی بزرگ را برای فتنه‌گران رقم زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دهگلان، بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب قصد داشتند با بی‌حرمتی به ساحت مقدس امام حسین (ع) و مقدسات مسلمانان رویه‌ی غیر انسانی خود را زیبا جلوه دهند، اما در اسلام جایی برای هتاکان وجود نخواهد داشت.

عضو شورای تأمین شهرستان دهگلان عنوان کرد: حرکت عظیمی که در نهم دی رخ داد در واقع حجت را بر همگان تمام کرد، ۹ دی، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان اسلام و انقلاب وارد کرد.

فرمانده سپاه دهگلان خاطر نشان کرد: روز نهم دی روز تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی است، نباید از یاد برد که دشمن ساکت ننشسته و همواره در حال جنگ و ستیز با نظام اسلامی ایران است، مردم با حضور خود در مراسم روز نهم دی ماه به دشمن این اجازه را نخواهند داد تا به اهداف شوم خود برسند و فتنه‌گران بدانند تا وقتی که جان در بدن داریم حاضریم در راه اسلام و انقلاب اسلامی آن را فدا کنیم.

عضو شورای اداری اضافه کرد: نهم دی ماه پاسداشت آزمون‌های بزرگ یک ملت یادآور درخشش تاریخی و عنصر معجزه‌گر ایمان دینی حاکم بر دل‌های مردم و نمایش عزم و اراده بصیرت مثال زدنی این ملت است.

وی در پایان گفت: دشمن با دین ما مشکل دارد و درصدد نابودی و براندازی اسلام است، بی حرمتی و بی احترامی به دین اسلام عقوبت الهی را به دنبال خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=25898
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.