حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0

برگزاری رژه نیروهای مسلح در سنندج+ عکس و فیلم

  • کد خبر : 33105
  • 29 فروردین 1403 - 10:11
برگزاری رژه نیروهای مسلح در سنندج+ عکس و فیلم
مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور در سنندج نیز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، هم‌زمان با سراسر کشور در سنندج نیز برگزار شد.

 این آیین با حضور برخی از مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد و نیروهای مسلح از مقابل کلام‌الله مجید و تمثال مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.

 یگان‌های نمونه ارتش آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی در معرض دید حاضران قرار گرفت.

 نیروهای مسلح با رژه خودرویی، اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

 امیر حمیدرضا رحمت پور در ابتدای این مراسم با بیان اینکه ۲۹ فروردین‌ماه روز بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های ملت بزرگ ایران و ارتش قهرمان است گفت: گردنه‌های برافراشته کردستان خود گواه و حاکی از رشادت‌ها و جان‌فشانی نیروهای ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح؛ سپاه، انتظامی، مرزبانی و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی است.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان اضافه کرد: به‌واسطه تلاش و کوشش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح همانند رشادت‌های شهیدان بابایی که هیچگاه فراموش نخواهند شد، امنیت غرب و مرزهای شرقی و جنوب کشور، دریا و هوا پایدار در آرامش کامل است که همه مردم باید قدر این وضعیت و امنیت را بدانند چرا که رحمت‌پور عنوان کرد: موفقیت‌ها و بزرگی‌ها و بالندگی‌های که در کشور داریم با خون‌دل‌ها به‌دست‌آمده و حاصل رشادت رزمندگان و ایثارگران است.

 استاندار کردستان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در همه دوران‌های پرتلاطم، هدایت جامعه را با نگاه تیزبینشان به عهده داشتند اظهار داشت: کشور ما امروز باتکیه‌بر توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور یکی از بزرگ‌ترین قدرت‌های نظامی دنیا است.

 وی افزود: اخیراً فقط از بابت تنبیه و بازدارندگی، گوشه‌ای از توانمندی ایران توسط نیروی هوافضای سپاه با همراهی پدافند هوایی ارتش، در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما در سوریه به نمایش گذاشته شد.

 زارعی کوشا تأکید کرد: این پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به‌زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فروبرد که افتخاری بزرگ و ناشی از برکت خون شهداست.

       

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33105
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.