حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
کردستان به وقت روز قدس؛

اینجا دل‌ها برای یک آرمان می‌تپد

  • کد خبر : 31820
  • 17 فروردین 1403 - 10:51
اینجا دل‌ها برای یک آرمان می‌تپد
 امروز در کردستان، همه هستند، زن و مرد، کوچک و بزرگ، کارگر و پزشک، وکیل و کشاورز نمی‌شناسد، همه آمده‌اند تا افتخار بی‌آفرینند، افتخاری به رنگ عزت، شهامت و ایستادگی در مقابل تمامیت ظلم و جور و فساد...

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کُردتودی»، امروز از پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ، همه آمده‌اند تا بار دیگر در گوش جهانیان ندای مظلومیت مردم فلسطین را فریاد بزنند آمده‌اند تا بگویند قدس برای ما مسلمانان تا ابد می‌ماند و تا کلمه آزادی بر تارک جهان هستی بدرخشد فلسطین هم خواهد درخشید.

 امروز همه آمده بودند تا بگویند فلسطین تنها نیست و قطعاً این حضور است که باعث می‌شود تا سران و سردمداران رژیم جور و فسق و فساد با هر شعار یک مسلمان لرزه‌ای به اندام خود ببیند.

 امسال نیز مردم استان کردستان آمدند تا مانند سال‌های گذشته، با شور و شعور و با حضور بی‌نظیری خود صدای مظلومیت فلسطین مظلوم باشند.

مردم کردستان امروز با حضوری به وسعت دل‌های پاکشان با هر سن و با هر مذهب و زبانی گرمابخش دل مردم غمگین فلسطین شدند تا صبر چند ساله‌شان با پیروزی حق علیه باطل به بار بنشیند و چه شور بختند سران اسرائیلی که امروز آماج شعارهای این مردان و زنان غیور هستند.

 پسربچه‌ای ۸ساله خواب روز تعطیل خود را رها کرده و پرچم به دست با دستان مشت شده کوچکش آمده است تا به قول خود امروز را به یاد کودکان فلسطین شعار مرگ بر اسرائیل کودک کش را سر بدهد.

امروز اینجا همه هستند زن و مرد، کوچک و بزرگ، وکیل و کارگر، پزشک و کشاورز، امروز همه آمده‌اند تا افتخار بیافرینند افتخاری به رنگ عزت، شهامت و ایستادگی در مقابل تمامیت ظلم و جور فساد و این افتخاری است برای مردم فلسطین که تمام جهان یک‌صدا مرگ دشمنانشان را فریاد می‌زنند.

 در لابه‌لای جمعیت پیرمردی عصا به دست که گویا عصایش تکیه‌گاه جسم تکیده‌اش است دیده می‌شود پیرمردی که وقتی علت حضور را از آن جویا شدم می‌گویید آمده‌ام تا در آخرین جمعه ماه مبارک خدا را به این روزها قسم دهم که آزادی مردم فلسطین را به آنان بازگرداند.

 صدا در گلویش به‌وضوح شنیده نمی‌شود چرا که مرگ بر اسرائیل را با بعض به گلو نشسته‌اش سر می‌دهد گویی تمام حقانیت کودکان و زنان و مردم مظلوم در این بعض خفه شده است و امروز راهی برای سردادن آن پیدا شده است.

 آن‌طرف‌تر مشت‌های محکم و شعارهای کوبنده چند جوان ۱۸ تا ۱۹ساله نشان از ثابت اسلام نابی می‌داد که در هر برهه و زمانی ندای حق را بر علیه ظلم سر داده است.

یکی از این جوانان در مصاحبه خود می‌گویید: روز قدس یکی از مهم‌ترین روزهای جهان اسلام است و به فرموده مقام معظم رهبری روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز امت اسلامی است و ما امروز آمده اینم تا در کنار خواهران و برادرانمان در جهت‌های مقاومت حق علیه باطل باشیم و در این روز اعلام انزجار خود را از اسرائیل غاصب و استکبار جهانی نشان دهیم.

 در ادامه زن و مرد جوانی که در راهپیمایی حضور به عمل‌آورده‌اند در گفتگو با خبرنگارمان می‌گویند: حضور یکپارچه مردم روزه‌دار، به استکبار جهانی و خائنان به آرمان‌های فلسطین خواهد فهماند که مسلمانان جهان، هرگز از اصول و آرمان‌های خود که آزادی فلسطین است دست نخواهند کشید.

این جوان کردستانی در ادامه افزود: راهپیمایی امروز و حضور روزه‌داران مؤمن در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نشان از باورها و امید است امید و آرزوی که آزادی قدس عزیز را برای هر مسلمانی به ارمغان بیاورد.

🔻بانوی معلول سنندجی که بر روی پارچه‌ای سفید رنگ نوشته بود مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، در گفتگو با خبرنگار کردتودی گفت:همه آزاده‌های جهان مدافع غزه هستند.

وی گفت: مردم غزه احساس نکنند که تنها هستند ما و همه کشورهای مسلمان جهان حمایتشان می‌کنیم و هیچ وقت آنها را تنها نمیگذاریم و به زودی شاهد نابودی آمریکا و اسرائیل خواهیم بود.

در سایر شهرستان‌های استان کردستان نیز مردم روزه‌دار و ولایی اعلام کردند که دلها به یاد مردم غزه همیشه خواهد تپید و تنهایشان نخواهند گذاشت.

سروآباد

دهگلان

بیجار

کامیاران

دیواندره

مریوان

قروه

سقز

بانه

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31820
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.