حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

اندر احوالات یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس در کردستان؛ از پخش رقص زنان تا شرح چگونگی روزه‌داری

  • کد خبر : 13974
  • 29 تیر 1402 - 12:31
اندر احوالات یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس در کردستان؛ از پخش رقص زنان تا شرح چگونگی روزه‌داری
یکی از افرادی که قصد حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در یکی از حوزه‌های انتخابی استان کردستان را دارد، در فضای مجازی به شکل منحصربفردی تبلیغات می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد فعالیت و حضور کاندیداهای انتخابات مجلس در فضای حقیقی و البته فضای مجازی هستیم که هر کدام به شکلی سعی در معرفی خود می باشد .

 

اما در این میان برخی نیز با ویژگی‌های منحصربفردی به دنبال جذب حداکثری مردم هستند و در این میان یکی از کاندیداهای احتمالی در یکی از حوزه‌های انتخابی استان کردستان حال و هوای ویژه‌ای برای خود دارد که دیدن برخی از پیام‌های وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام خالی از لطف نیست!

وی در یکی از پیام‌های اینستاگرام خود تعداد روزهای روزه‌داریش در سال جاری را برای مردم شرح داده است و حتی به تعداد روزهایی که بدون سحری روزه گرفته است نیز اشاره کرده و جالب اینجاست که روزه‌داری خود را به پخش آهنگ‌های کُردی نیز ارتباط داده است!

این کاندیدای احتمالی که البته بساط خنده بسیاری از مردم را در فضای اینستاگرام ایجاد نموده است در یکی دیگر از پست‌های اینستاگرامی خود یکی از برنامه‌های اولویت دار خود را در تغییر نام روستای محل زندگیش عنوان کرده است و خود را با یکی از کاندیداهای سال‌های گذشته مجلس در حوزه‌ای دیگر مقایسه نموده است و با قراردادن پست‌هایی در خصوص زبان کُردی سعی در برانگیختن عواطف مردم داشته است!

پخش موسیقی‌های رقص زنان و فیلم‌هایی که در شان یک نماینده مجلس نمی‌باشد از دیگر اقدامات خاص و ویژه این کاندیدای احتمالی بوده است که بر خنده‌آور بودن رفتار وی افزوده است.

در این میان باید گفت فضای مجازی نیز نقش ویژه ای در توهم کاندیدا شدن و توهم نماینده شدن بسیاری داشته است حال آنکه وجود چند هزار نفر دنبال کننده در اینستاگرام و تلگرام لزوما دلیلی بر منطقی بودن رفتارها و مناسب بودن اشخاص جهت تصدی یک پست مدیریتی و یا مسئولیتی همچون نمایندگی مجلس شورای اسلامی نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13974
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.