حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

اقوام مختلف ایرانی با گویش‌های متفاوت دلبسته نظام اسلامی هستند

  • کد خبر : 22959
  • 30 آبان 1402 - 13:44
اقوام مختلف ایرانی با گویش‌های متفاوت دلبسته نظام اسلامی هستند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: یکی از ویژگی‌های منحصربفرد ایران عزیز ما وجود اقوام مختلف با گویش‌های مختلف و فرهنگ‌های متفاوت است که دل بر ایران و اسلام خود بسته‌اند و موجبات نگرانی آمریکایی‌ها را رقم زده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی امروز و در مراسم انس و مودت وابستگان سپاه که به مناسبت هفته بسیچ در شهرستان سقز برگزار شد، اظهار داشت: امروز اگر ما در جامعه دینی خود و در نظام مقدس جمهوری اسلامی که یک سابقه بالای ۴۵ سال مبارزه با دشمن را در تاریخ و در فرهنگ خود داریم، در حال مبارزه هستیم؛ تنها با هدف یک جمله و یک کلمه که همان امنیت است رخ داده است.

وی ادامه داد: آمریکایی ها و اسرائیلی‌ها و معاندین ۴۵ سال است که در تلاش هستند تا امنیت را در ایران اسلامی از ما بگیرند و می‌دانند که اگر امنیت را از ایران اسلامی که مرجع و در واقع محل رجوع کشورهای اسلامی است بگیرند؛ حتما می‌توانند منافع خود و اهدف شوم خود در منطقه را پیگیری کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها یک روز حاکمیت مطلق را در ایران ما داشتند و هر کاری که دوست داشتند در کشور ما انجام می‌دادند و عزت و آبروی ما را به یغما برده بودند و امروز تلاش دشمنان ما در این است تا امنیت ما را دچار خدشه کنند.

به گفته وی یکی از ویژگی‌های منحصربفرد ایران عزیز ما وجود اقوام مختلف با گویش‌های مختلف و فرهنگ‌های متفاوت است که دل بر ایران و اسلام خود بسته‌اند و موجبات نگرانی آمریکایی‌ها را رقم زده‌اند.

گشتاسبی ادامه داد: امروز می‌بینیم که رژیم کودک‌کش صهیونیستی ، کودکان و زنان و مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را مورد هجوم وحشیانه قرار داده است چرا که همه منافع خود را با ظهور و بروز ایران اسلامی در منطقه از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها ذلیلانه پا به فرار گذاشته‌اند و از خاورمیانه جدا می‌شوند و تلاش دارند که خود را در فلسطین و در سرزمین‌های اشغالی حفظ کنند، افزود: مردم فلسطین برای بقای خود و برای حفظ دین خود تلاش می‌کنند و می‌خواهند استقلال و آزادی داشته باشند و امروز وجود و حضور شما و اقتدار شما به برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان اسلام و استقامت ملت ایران است که ما این امنیت کنونی را داریم.

سردار امان‌الله گشتاسبی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدت‌های وابستگان سپاه پاسداران شهرستان سقز بر پیگیری مشکلات آنان تاکید نمود و بر لزوم بهبود شرایط بازنشستگان اشاره کرد.

گفتنی است در بخش پایانی این مراسم از جمعی از پرستاران شهرستان سقز نیز به مناسبت روز پرستار تقدیر بعمل آمد

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22959
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.