حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
امام جمعه سنندج در گفتگو با کُردتودی:

اقدامات مسلمانان دنیای کفر را وحشت‌زده کرده است

  • کد خبر : 21340
  • 13 آبان 1402 - 13:25
اقدامات مسلمانان دنیای کفر را وحشت‌زده کرده است
امام جمعه شهرستان سنندج گفت: امروز اقدامات مسلمانان دنیای کفر را وحشت‌زده کرده است و این وحشت خود نشان نابودی این رژیم غاصب است.

ماموستا رستمی امام جمعه شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، اظهار داشت: امروز اقدامات مسلمانان دنیای کفر را وحشت‌زده کرده است و این وحشت خود نشان نابودی این رژیم غاصب است.

وی گفت: امروز اتحاد و وحدت مسلمانان برای نابودی رژیم غاصب لازم و ضروری است.

ماموستا رستمی با تأكيد بر اهميت و ضرورت ایجاد و حفظ اتحاد و همبستگی در میان کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی در اين برهه از زمان در برابر استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: امروز کل استکبار جهانی حامی رژیم اشغالگر و پشت اسرائیل سفاک ایستاده است و ضروریست که کشورهای اسلامی در کنار یکدیگر، یکبار برای همیشه، این غده سرطانی را محو و نابود کنند.

وی بیان کرد: برای نابودی کامل رژیم کودک‌کش صهیونیستی، باید جهان اسلام در کنار هم باشند چون به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، وحدت و اتحاد مسلمانان از ضروریات دینی همانند نماز و روزه بوده و باید در کنار یکدیگر برای رفع مشکلات جهان اسلام ثابت قدم باشند و خروجی اعمال و عبادات و راز و نیاز مسلمانان، تصمیم‌گیری بلندمدت برای امت اسلامی و رفع مشکلات و نجات آنان باشد.

امام جمعه شهرستان سنندج خاطر نشان کرد: امروز باید جامعه جهانی با این جنایات جنگی در در برابر مردم مظلوم غزه  برخورد کرده و عاملان این کشتارهای جنگی نیز محاکمه شوند و از سوی دیگر مسلمانان باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند چون اسرائیل جنایتکار، کودکان و زنان بی‌گناه و بی‌دفاع را به خاک و خون کشیده و به آنها ظلم و ستم می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21340
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.