حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

اعلام تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در سنندج

  • کد خبر : 31660
  • 15 فروردین 1403 - 20:34
اعلام تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در سنندج
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان از اعمال محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر سنندج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا همتی‌زاده اظهار داشت: برابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات استان راهپیمایی روز جهانی قدس هم‌زمان با سراسر کشور در روز جمعه در شهرهای استان نیز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در روز جهانی قدس برابر اعلام مسیرهای راهپیمایی از میدان آزادی و خیابان فردوسی به سمت میدان انقلاب اجرا می‌شود و در تمامی مسیرهای منتهی به خیابان فردوسی و میدان انقلاب محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی با بیان تمهیدات اعمال شده، گفت: از ساعت ۱۲ شب روز قبل، در صورت پارک وسایل نقلیه در مسیرهای میدان انقلاب، میدان آزادی، خیابان‌های امام (ره)، انقلاب و آیت‌الله طالقانی، خودروهای پارک شده توسط جرثقیل به خیابان‌های حاشیه‌ای و مجاور انتقال و از حرکت خودروها در مسیرهای سه راهی خیابان مولوی به سمت میدان آزادی، تقاطع انقلاب، سه راه حبیبی به سمت میدان انقلاب از ساعت ۶ صبح روز جمعه، تا اتمام راهپیمایی جلوگیری خواهد شد.

همتی‌زاده از شهروندان و راهپیمایی‌کنندگان درخواست کرد: به‌صورت هماهنگ شده و از مسیرهای راهپیمایی خود را به میدان انقلاب برسانند و از رهاکردن خودرو در خیابان و ایجاد سد معبر برای سایرین جداً خودداری فرمایند.

وی در پایان همکاری همشهریان قانونمند و رانندگان را برای اجرای صحیح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها با پلیس راهنمایی‌ورانندگی کردستان خواستار شد و تأکید کرد: همکاری شهروندان عزیز موجب برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31660
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.