حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد:

اعزام ۱۰۲ نفر از فعالان منتخب مساجد استان کردستان به مسجد مقدس جمکران

  • کد خبر : 15549
  • 29 مرداد 1402 - 11:23
اعزام ۱۰۲ نفر از فعالان منتخب مساجد استان کردستان به مسجد مقدس جمکران
جانشین فرماندهی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: صبح امروز به مناسبت روز ملی مسجد، 102 نفر از فعالان منتخب مساجد استان به مسجد مقدس جمکران اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سردار علیرضا مدنی جانشین فرماندهی سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح امروز، از اعزام ۱۰۲ نفر از فعالان منتخب مساجد استان به مسجد مقدس جمکران در آستانه روز جهانی مسجد خبر داد.

وی گفت: مسجد به عنوان پایگاه پیوند انسان و خداوند، مرکز ارتباط انسان‌های مومن، کانون معنوی جذب و وحدت‌بخش است که در طول تاریخ اسلام نقشی بنیادین و اصلی ایفا کرده است.

سردار مدنی افزود: بسیج مولود مسجد، مظهر مردم سالاری اسلامی و پاره تن مردم می‌کوشد تا با ایجاد هم‌افزایی بین متولیان امر مسجد، این پایگاه‌های عظیم فرهنگی را اعتلا بخشید و با تشکیل مساجد تراز انقلاب اسلامی در راستای تحقق جامعه اسلامی برای نیل به تمدن نوین اسلامی، زمینه‌ساز طلوع خورشید عالم حضرت مهدی(عج) شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در ابتدای هجرت پیامبر اکرم(ص) به شهر مدینه مسجد اولین پایگاهی بود که برای عبادت، تبلیغ و تجمع مسلمین به یاری و کمک مسلمانان در مدینه بنا شد.

جانشین فرماندهی سپاه بیت‌المقدس کردستان، به برگزاری اجلاسیه سراسری تجلیل از فعالان ارکان مساجد کشور ۳۰ مرداد ماه در مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: برابر سهمیه ابلاغی به استان ۱۰۲نفر از فعالان مساجد استان کردستان جهت شرکت در این مراسم امروز یکشنبه۲۹ مرداد ماه به این مکان مقدس اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: این افراد از متولیان مسجد اعم از ائمه جماعت، خادمین مساجد، هیئت امنا، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج برادر و خواهر، خیرین، مسئولین کانون های فرهنگی، صندوق‌های قرض‌الحسنه، مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی مساجد، واقفین، دهیار هستند.

جانشین فرماندهی سپاه بیت‌المقدس عنوان داشت:دوشنبه ۳۰ مرداد همزمان با روز ملی مسجد، در مراسم گرامیداشت روز جهانی مسجد که همراه است با رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب‌های “سرباز روز نهم” و “اسم تو مصطفی است” شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15549
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.