حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

اسکان و اشتغال اتباع بیگانه در کردستان ممنوع است

  • کد خبر : 24822
  • 23 آذر 1402 - 10:10
اسکان و اشتغال اتباع بیگانه در کردستان ممنوع است
مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کردستان گفت: اسکان و اشتغال اتباع کشورهای خارجی در استان کردستان ممنوع است و با افراد متخلف که به این افراد شغل یا مسکن واگذار کنند برخورد قانونی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سید هادی روشن چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفاظت از امنیت مردم و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری آنان در پای صندوق های رأی از جمله اولویت های ماست.

وی افزود: تمهیدات لازم برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات اسفندماه اندیشیده شده است.
روشن خاطرنشان کرد: موضوع تخریب کاندیدها موجب خدشه‌دار شدن امنیت روانی در جامعه می‌شود لذا با متخلفین در این عرصه به شدت برخورد می‌شود.
وی افزود: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه نیازمند یک آرامش روانی در جامعه هستیم و این مهم با همراهی همگانی و تلاش ویژه اصحاب رسانه محقق خواهد شد.
مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کردستان تصریح کرد: تبلیغ زودهنگام کاندیدها ممنوع است و با افراد متخلف برخورد جدی خواهیم داشت.
مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کردستان از فعال شدن کمیته رصد نارضایتی های عمومی در استان خبر داد و گفت: با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی نشستی چند ساعته به منظور بررسی تعدادی از مباحث نارضایتی عمومی برگزار شد و در نهایت پنج مورد اولویت دار خروجی یافت.
روشن افزود: اصحاب رسانه می توانند در بازتاب نارضایتی‌های عمومی نقش ویژه‌ای داشته باشند لذا انتظار می‌رود در این راستا ما را یاری کنند.
مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کردستان تصریح کرد: اسکان و اشتغال اتباع کشورهای خارجی در استان کردستان ممنوع است و با افراد متخلف که به این افراد شغل یا مسکن واگذار کنند برخورد قانونی می شود.
وی افزود: هم اکنون مطلع هستیم که تعدادی تبعه افغانی و پاکستانی در استان حضور دارند که در راستای عودت آنها به کشورهایشان اقدام خواهیم کرد اما در این راستا انتظار می رود که مردم کردستان در هر نقطه‌ای شاهد اسکان و اشتغال اتباع خارجی بودند در سریع‌ترین زمان ممکن این تخلف را به پلیس گزارش دهند چرا که بر اساس قانون حضور اتباع خارجی در استان کردستان و چند استان دیگر ممنوع است.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24822
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.