حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

استاندار کردستان: فعالیت قرارگاه‌های جهادی در استان حمایت می‌شود

  • کد خبر : 14563
  • 08 مرداد 1402 - 8:40
استاندار کردستان: فعالیت قرارگاه‌های جهادی در استان حمایت می‌شود
استاندار کردستان بر آمادگی برای حمایت از فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و محرومیت زدایی قرارگاه‌های جهادی در مناطق مختلف استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا شنبه شب در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی و جهادی با مشارکت بنیاد جهادی مهرالرضا در سنندج اظهار کرد: مجموعه مدیریت کردستان در خدمت فعالیت های محرومیت زدایی قرارگاه جهادی مهرالرضا است و امیدواریم از این فرصت مغتنم برای توسعه استان بهره ببریم.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از الگوها و تجربیات موفق قرارگاه جهادی مهرالرضا، قدم موثری برای حرکت در مسیر توسعه و رفع محرومیت در استان برداشته شود.

استاندار کردستان از مسوولان دستگاه های مختلف استان خواست برای کارهای زیربنایی و عمرانی از ظرفیت این قرارگاه استفاده کنند و افزود: ظرفیت و توانمندی بنیاد مهرالرضا به صورت تخصصی تر دنبال و از آن برای انجام طرح های محرومیت زدایی استفاده شود.

زارعی کوشا به برنامه ریزی قرارگاه مهرالرضا برای انجام خدمات رایگان پزشکی ۱۰ روزه به ساکنان شهر مالوجه اشاره کرد و افزود: لازم است مدیران دستگاه ها، دستورات لازم به زیرمجموعه های خود برای هماهنگی و همکاری لازم با این بنیاد را صادر کنند.

وی بنیاد جهادی مهرالرضا را دارای ساختاری علمی و فعال در حوزه‌های مختلف توصیف کرد و گفت: در کردستان با کمک این بنیاد می‌توان در جهت محرومیت زدایی قدم‌های موثری برداشت.

استاندار کردستان ادامه داد: در زمینه مدیریت پسماند شهری و کشت و زراعت چوب می‌توان از تجربیات بنیاد مهرالرضا استفاده کرد.

عضویت بیش از چهار هزار خیریه در بنیاد مهرالرضا

دبیر قرارگاه جهادی مهرالرضا هم گفت: این بنیاد در سال ۹۳ تاسیس شد و در حال حاضر چهار هزار و ۲۰۰ خیریه در بستر فضای مجازی برای ارائه خدمات به هموطنان، رفع نیاز مردم و محرومیت‌زدایی در قالب این بنیاد فعالیت دارند.

خواجوی ادامه داد: در کنار این کار، در قالب طرح “بسازیم” که پروژه محور است، با جذب کمک‌های خیرین اقدام به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف کشور می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این بنیاد در پنج عرصه عمرانی، آموزشی، فرهنگی، محیط زیست و اشتغال فعالیت دارد، یادآور شد: هدف ما کمک به دولت در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی است.

دبیر قرارگاه جهادی مهرالرضا اضافه کرد: از ۱۰ تا ۲۰ مرداد تیم پزشکی این بنیاد در شهر سریش آباد مستقر و به ارائه خدمات پزشکی خواهد پرداخت.

در این جلسه، مدیران دستگاه های استان کردستان، از جمله منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و صنعت و معدن برای همکاری با بنیاد مهرالرضا در راستای اجرای طرح های عمرانی اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14563
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.