حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
درنگی بر کارنامه برخی از مسئولین کردستان؛

از استاندار انقلابی تا مدیران بی‌تفاوت و ناکارآمد!

  • کد خبر : 14362
  • 04 مرداد 1402 - 14:25
از استاندار انقلابی تا مدیران بی‌تفاوت و ناکارآمد!
وجود برخی مدیران در سطح استان نه تنها اجازه نخواهد داد خدمت صادقانه دیگر مدیران نشان داده شود، بلکه همانند چوبی لای چرخ توسعه استان خواهد بود که توان حرکت دیگر مدیران را نیز خواهد گرفت و نارضایتی عمومی را نیز به همراه خواهد داشت!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، با روی کارآمدن دولت سیزدهم امیدها برای حضور مدیرانی کارآمد و انقلابی در سطح کشور و به تبع آن در سطح استان‌ها زنده شد که در استان کردستان نیز پس از روی کار امدن اسماعیل زارعی کوشا به عنوان استاندار نگاه همه دلسوزان انقلاب به مدیریت‌های ادارات معطوف گردید که تا چه اندازه می‌توان امیدوار به تغییرات گسترده در سطح استان بود!

 

متاسفانه همچنان در برخی از دستگاه‌های دولتی شاهد حضور مدیرانی منفعل و ناتوان از ارائه خدمت انقلابی به مردم بوده‌ایم و بسیاری از دستگاه‌ها که می‌بایست توسط افرادی کارامد اداره می‌شدند همچنان در دست افرادی که رویکردی انقلابی نداشته‌اند قرار دارند!

 

مسئله‌ای که در این میان بیش از هر موضوع دیگری آزار دهنده است، رفتار و گاهی گفتار ناخوشایند این دست از مدیران است که در عمل نیز رویکرد مخالف انان با اقدامات انقلابی و برنامه‌های فرهنگی را نشان می‌دهد؛ به عنوان مثال چه ارتباطی می‌تواند بین تهیه یک گفتگوی خبری در خصوص سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و پاسخ منفی یک مدیر آن هم به بهانه کُلیه درد وجود داشته باشد؟

 

یا چرا باید یک مدیر در دولتی انقلابی حضور داشته باشد که حتی با کش و قوس‌های فراوان نسبت به اعزام خودرو و امکانات خود جهت خدمت به زائرین حرم مطهر امام راحل، سنگ‌اندازی کند؟؟

 

چگونه است که در جلسات فرهنگی که باید با حضور ۲۶ دستگاه دولتی برگزار شود؛ تعدادی از مسئولین نیروهای دست چندم خود را به این جلسات راهی می‌کنند و اصلا از مصوبات آن نیز اطلاعی ندارند؟

 

جناب آقای استاندار اگر بخواهیم امروز از وجود چنین مدیرانی به عنوان یک درد بزرگ در مجموعه استان نام ببریم بیراه نگفته‌ایم!

 

وجود چنین مدیرانی در سطح استان نه تنها اجازه نخواهد داد خدمت صادقانه دیگر مدیران نشان داده شود بلکه همانند چوبی لای چرخ توسعه استان خواهد بود که توان حرکت دیگر مدیران را نیز خواهد گرفت و نارضایتی عمومی را نیز به همراه خواهد داشت!

 

چگونه می‌شود یک مدیر در سطح استان کردستان در دولت انقلابی حجت الاسلام رئیسی فعالیت داشته باشد ولی اجازه احداث یک نمازخانه در کنار یادمان شهدای زریبار را صادر نکند در حالی که کباب ماهی فروش و بلال فروش و به تازگی‌ها هم شالیزار‌کار جهت فعالیت خود در کنار دریاچه زریبار از مصونیت برخوردار باشند؟!

 

آیا وجود چنین مدیرانی شایسته دولت انقلابی حجت الاسلام رئیسی است؟ آیا با وجود این دست افراد شما به عنوان استاندار کردستان خواهید توانست آنگونه که باید مسئولیت خود را به سرانجام برسانید؟

 

امید آنکه استاندار انقلابی و توانمند کردستان در انتصاب مدیران برخی دستگاه‌ها تجدید نظری جدی داشته باشند و مانع از حضور افرادی اینچنین در جایگاه مدیریت شوند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14362
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.