حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد ایمنی در محورهای کردستان هزینه شد

  • کد خبر : 20374
  • 07 آبان 1402 - 9:52
۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد ایمنی در محورهای کردستان هزینه شد
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از پرداخت 720 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد ایمنی در محورهای کردستان خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۹ هزار تابلو علائم ایمنی راهها و بیش از هزار و ۸۹۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی در سطح جاده‌های استان نصب، تعمیر و نظافت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، صلاح الدین محمدی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: درنیمه نخست امسال ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای ایمنی و حریم راه‌های استان هزینه شده است

وی ادامه داد: بر این اساس در این بازه زمانی ۲ هزار و ۳۵۰ کیلومتر خط کشی سرد در محورهای استان انجام شده است و در ۵۱ مقطع نیز ایمن‌سازی اضطراری راه‌ها صورت گرفته است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره بر لزوم استفاده از تابلوهای ایمنی و اطلاعاتی راه‌ها جهت سهولت تردد، گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۹ هزار تابلو علائم ایمنی راهها و بیش از هزار و ۸۹۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی در سطح جاده‌های استان نصب، تعمیر و نظافت شد.

وی به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه حریم و ایمنی راه اشاره کرد و گفت: اجرای روشنایی نقطه ای در ۶ تقاطع همسطح، نگهداری روشنایی راه به طول ۴۵ کیلومتر، ارتقاء حفاظ ایمنی میانه راه‌ها و نواحی پل و پرتگاهی و بهسازی حفاظ‌های موجود به طول ۱۱ کیلومتر از جمله این اقدامات است.

گفتنی است جاده‌های استان کردستان دارای ۶۶ نقطه حادثه خیز است که ۲۷ مورد آن پرتصادف و ۳۴ نقطه دارای تصادف و چهار نقطه هم نیازمند اصلاح است که رفع مشکلات ۳۲ مورد آن در دست مطالعه است.

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=20374
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.