حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
استاندار کردستان خبرداد:

اختصاص منابع حاصل از فروش اموال دولتی در کردستان به طرح‌های نیمه تمام

  • کد خبر : 7364
  • 14 اسفند 1401 - 11:45
اختصاص منابع حاصل از فروش اموال دولتی در کردستان به طرح‌های نیمه تمام
استاندار کردستان از اختصاص منابع حاصل از فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان به طرح های نیمه تمام اولویت‌دار استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اسماعیل زارعی کوشا امروز و در جلسه ستاد مولدسازی دارایی و اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، با بیان اینکه مصوبه مولدسازی ظرفیت مناسبی برای استان های با نیاز بالا هم چون کردستان است، اظهار کرد: بخش زیادی از پروژه های نیمه تمام مصوبه مولدسازی به دلیل نبود اعتبار تاکنون به اتمام نرسیده است.

وی بر تعیین سازوکاری برای اجرایی کردن موارد مربوط به مولدسازی اموال دولتی در استان تاکید کرد و افزود: مستندات کافی در خصوص املاک مازاد شناسایی شده در کارگروه ارائه شود.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه کار کارشناسی در ارتباط با املاک در کمیته کارشناسی انجام شود، گفت: صدها پروژه نیمه تمام داریم که وجود آنها برای استان ضروری است ولی بودجه ای برای اتمام آنها نداریم که با فروش املاک مازاد می توان این مشکل را برطرف کرد.

زارعی کوشا بر تعیین تکلیف املاک مازاد و اعلام طرح های نیمه تمام استان تاکید کرد و افزود: اگر ملکی مشکل حقوقی دارد در لیست کلی اموال مندرج نشود تا این مساله برطرف می شود.

وی با اشاره به اینکه املاک مازاد متعلق به بیت المال و همه مردم است، یادآور شد: تعدادی از املاک مازاد دستگاه های اجرایی در نقاطی از شهرهای استان قرار گرفتند که ارزش مالی زیادی دارد و با فروش آنها می توان چند پروژه نیمه تمام را تکمیل کرد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=7364
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.