حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

اتمام طرح انتقال آب به تصفیه خانه سنندج تا ۱۰ روز دیگر

  • کد خبر : 1841
  • 25 مهر 1401 - 7:45
اتمام طرح انتقال آب به تصفیه خانه سنندج تا ۱۰ روز دیگر
استاندار کردستان با بیان اینکه پروژه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج تا ۱۰ روز آینده به اتمام می رسد، گفت: تاکنون بیش از ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، اسماعیل زارعی کوشا در نشست با روسای شورا‌های اسلامی استان بر لزوم بازگو کردن خدمات نظام تاکید کرد و افزود: باید میان اصل نظام و عملکرد برخی مدیران تفکیک قائل شد.

 

وی گفت: اگرچه در تصمیمیات و عملکرد برخی از ما مسئولان نقص و ضعف وجود دارد، اما خدمات نظام جمهوری اسلامی نباید زیر سوال برود و با روشنگری و تبیین و روایتگری صحیح مردم را در جریان امور قرار دهیم.

 

وی ضمن تاکید بر پاسخگویی به مردم گفت: مدیران باید با مردم ار تباط داشته باشند و حرف آن ها را بشنوند.

 

استاندار کردستان در ادامه به عملکرد ۱۱ ماهه خود و دولت در استان اشاره کرد و افزود: تا کنون مصوبات سفر رییس جمهور به کردستان به ۲۲ هزار میلیارد تومان رسیده است و تامین آب شرب، اشتغال و توسعه راه‌های مواصلاتی از اولویت‌های کاری ما در کردستان است و در این راستا با ایجاد مناطق آزاد بانه و مریوان به دنبال جذب سرمایه گذراران داخلی و خارجی هستیم.

 

در این جلسه رضایی رییس شورای اسلامی استان کردستان، میمنت آبادی رییس شورای شهر سنندج و روسای شور‌اهای شهرستان‌های استان با بیان دیدگاه‌های خود در زمینه توسعه همه جانبه استان، بر حل مشکلات شهری و روستایی از جمله، اعتیاد، طلاق، اشتغال و آب شرب تاکید کردند و خواستار اجرای طرح‌های هادی در روستاها، حمایت از کشاورزان، اصلاح فاضلاب سطح شهر‌ها و روستاها، افزایش تعداد معلمین در روستاها، جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و محیط زیست و رسیدگی به طرح مسکن مهر در شهر‌های کوچک شدند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1841
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.