حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
6
به مناسبت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان صورت گرفت؛

۲۰۰۰۰ متر مربع آسفالت معابر روستای قروچای به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 10859
  • 28 اردیبهشت 1402 - 9:51
۲۰۰۰۰ متر مربع آسفالت معابر روستای قروچای به بهره برداری رسید
به مناسبت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به استان کردستان پروژه آسفالت معابر دهستان قروچای به مسافت ۲۰۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، به مناسبت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به استان کردستان پروژه آسفالت معابر روستای قروچای به مسافت ۲۰ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مسلم محبی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهگلان در گفت‌وگو با خبرنگار کردتودی، این طرح را یکی از طرح های موفق همکاری بین بنیاد مسکن و دهیاری ها عنوان و در ادامه افزود: در مجموع غریب ۸۶ میلیارد ریال برای اجرای طرح در دهستان قروچای هزینه شده است.

محبی رئیس بنیاد مسکن دهگلان خاطرنشان کرد: حدود ۸۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح معابر روستاهای شهرستان دهگلان انجام گرفته که یکی از پروژه‌های مهم آسفالت معابر روستای قروچای می باشد که حدود ۲۰ هزار متر مربع عملیات اجرایی در آن صورت گرفته است.

سعید رسولی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان از موفقیت اجرای طرح های هادی در شهرستان دهگلان خبر داد و در ادامه افزود: خوشبختانه شاخص میانگین عملکرد طرح هادی و ضریب نفوذی که در شهرستان دهگلان وجود دارد، ۴۷ درصد بوده که ۴ درصد در شاخص عملکردی طرح هادی از میانگین استانی بالاتر میباشد و این یک موفقیت برای شهرستان در جذب و استفاده از اعتبارات است.

پرویز اوسطی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بهره‌برداری از طرح آسفالت روستای قروچای از کسب جایگاه نخست شهرستان در جذب اعتبارات استانی بیان و در ادامه اظهار داشت: بخش مرکزی دهگلان در سال گذشته رتبه نخست را در میان تمامی بخش های استان کردستان در اجرای طرح هادی کسب کرده است.

در اجرای طرح هادی روستاهای شهرستان دهگلان، در ۱۳ روستا با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ هزار متر مربع آسفالت انجام گرفته که در طول سنوات گذشته بی سابقه و بی نظیر بوده است.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=10859
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.