حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

یادواره ۲۳ شهید محله تازه‌آباد بیجار برگزار شد

  • کد خبر : 23104
  • 02 آذر 1402 - 7:35
یادواره ۲۳ شهید محله تازه‌آباد بیجار برگزار شد
به مناسبت آغاز هفته بسیج، یادواره 23 شهید محله تازه‌آباد بیجار با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری‌ تحلیلی کردتودی، فرماندار شهرستان بیجار در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: هفته بسیج یادآور شهامت، رشادت و ایثار مردان و زنان بسیجی است که در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند.

محمدحسین محبیان با اشاره به اینکه بسیج راه شهادت را بازگذاشتند تا راه خدمت به مردم گم نشود، اظهارکرد: اینجا گرد هم آمده‌ایم با شهدا عهد و پیمان ببندیم و راه آنها را ادامه دهیم.

وی افزود: محله تازه‌‎آباد بیجار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس ۲۳ شهید تقدیم کرده است که هر کدام از آن‌ها بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان هستند.

فرماندار بیجار ادامه داد: در دوران دفاع مقدس زمانی که رژیم تا بن دندان مسلح به خاک کشورمان تجاوز کرد، بسیجیان با تقدیم جان خود نگذاشتند یک وجب از این خاک مرز و بوم به دست بیگانگان بیفتد.

وی در ادامه این مراسم ضمن محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی و کودک‌کش اسرائیلی به مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: با دیدن صحنه جنایت‌ها دل هر آزاده‌ای به درد می‌آید و اینجاست که باید قدردان امنیت کشورمان باشیم.

محبیان با تاکید بر اینکه شهدا حق بزرگی‌ بر گردن ما دارند، افزود: بسیجیان با حمله رژیم‌ بعثی به کشور احساس وظیفه کردند، از همه دلبستگی‎هایشان رها شدند و برای دفاع از کشور، عازم جبهه‌ها شدند.

وی نسل‌جدید را به مطالعه وصیت‌نامه شهدا توصیه کرد و ادامه داد: مهمترین وصیت‌ شهدا، ولایت‌پذیری، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و رعایت حجاب بانوان است.

در پایان این مراسم، از بسیجیان پیشکسوت و جوان محله تازه‌‌آباد با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23104
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.