حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خبرداد:

کمک ۱۵۹ میلیارد ریالی هلال احمر کردستان به اقشار مختلف

  • کد خبر : 10168
  • 16 اردیبهشت 1402 - 13:33
کمک ۱۵۹ میلیارد ریالی هلال احمر کردستان به اقشار مختلف
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: سال گذشته حوزه داوطلبان این جمعیت در قالب طرح‌های مختلف، بیش از ۱۵۹ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به اقشار مختلف کمک کرد.

پیام جلالی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهار کرد: در این مدت، با اعزام کاروان‌های سلامت به روستاهای کم برخوردار، خدمات درمانی، بهداشتی، توزیع دارو و آموزش های امدادی به صورت رایگان ارائه شد.

وی به ارائه خدمت حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیش از ۹ هزار نفر در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال قبل ۷۹۷ واحد خون برای کمک به بیماران اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: حوزه داوطلبان این جمعیت در سال گذشته، ۳۷ پروژه محرومیت‌زدایی و فعالیت های داوطلبی اجرا کرد و همچنین با برپایی چادر و ایستگاه های سلامت، ایستگاه های جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی، طرح نیابت، حامیان سلامت و کرامت و برپایی سفره های مهربانی برای نیازمندان، خدمات ارزشمندی صورت گرفت.

جلالی یادآور شد: در قالب طرح‌های فرشتگان رحمت، همای رحمت، ارمغان مهر و کاروان های سلامت، ۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی تعداد خانه‌های هلال موجود در استان را ۱۱۲ مورد برشمرد و گفت: در خانه‌های هلال ۸۰ دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه و پایه داوطلبی برای ۶۹ هزار و ۴۷۸ نفر و ۳۰ دوره آموزش های متفرقه برای بیش از یک هزار نفر برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان تعداد کل بانک امانات تجهیزات پزشکی را ۱۱ مورد عنوان کرد و افزود: از ابتدای راه‌اندازی بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی تاکنون خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه شده و توسط خیرین با اهدای اقلام اهدایی این امکان وجود دارد که بیماران نیازمند بتوانند از تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=10168
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.