حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان خبر داد؛

پیشرفت ۸۵ درصدی تأمین برق پروژه شهرک صنعتی دو سقز

  • کد خبر : 33363
  • 01 اردیبهشت 1403 - 12:54
پیشرفت ۸۵ درصدی تأمین برق پروژه شهرک صنعتی دو سقز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان از توسعه و تقویت زیرساخت‌های دیماند و تأمین برق پروژه شهرک صنعتی ۲ شهرستان سقز خبر داد و گفت: تأمین برق این شهرک ۸۵ درصد پیشرفت دارد.

 هیوا لهونیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص توسعهٔ زیر ساخت‌های برق و تأمین برق شهرک صنعتی ۲ شهرستان سقز خبر داد و گفت: به‌منظور اجرای پروژهٔ شهرک صنعتی دو شهرستان سقز، بیش از ۵ هزار و ۱۸۲ متر شبکه فشار متوسط هوایی دو مداره با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی تخصیص‌داده‌شده است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اظهار کرد: تأمین زیرساخت واحدهای تولیدی از عوامل مؤثر در جذب سرمایه‌گذار، رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار است که یکی از دغدغه‌های استان در موضوع تأمین زیرساخت‌ها مسئله تأمین برق پایدار شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی است که اخیراً در راستای انجام تعهدات و رسالت اجتماعی این شرکت به‌منظور کمک به توسعه اقتصادی پایدار با همکاری ارگان‌های مربوطه، اجرای این پروژه انجام‌گرفته است.

 لهونیان با بیان اینکه این پروژه اکنون در مرحلهٔ راه‌اندازی قرار دارد و بیش از ۸۵ درصد آن اجرایی شده است، تصریح کرد: عملیات اجرایی تأمین برق پایدار این شهرک و مناطق اطراف آن در سال گذشته شروع شده و تا آخر اردیبهشت‌ماه سال جاری برق تقویتی وارد مدار این مناطق خواهد شد و به بهره داری می‌رسد.

 وی با بیان اینکه تأمین برق متقاضیان و مشترکین جدید در شرف تأسیس، بهبود کیفیت ولتاژ تحویلی، ارتقای ضریب اطمینان شبکه، رضایتمندی مردم از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح بشمار می‌رود، گفت: پروژه‌های تأمین برق کارگاهی، تولیدی و بخش صنعت به‌عنوان زیرساخت‌های اصلی همیشه موردتوجه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بوده است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33363
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.